تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۵:۵۳
بازدید: ۲۶
کد خبر: ۳۵۰۰۶۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

بازدید مدیرعامل شرکت ملی مس از موکب شهدای صنعت مس در کربلای معلی/ تشریح اقدامات و روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین

بازدید مدیرعامل شرکت ملی مس از موکب شهدای صنعت مس در کربلای معلی/ تشریح اقدامات و روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت ملی مس امسال نیز به همت تیم جهادی ستاد شرکت و مجتمع‌ها با برنامه‌ریزی بهتر نسبت به سنوات گذشته به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، دکتر «حسین مدرس خیابانی» در حاشیه بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب شهدای صنعت مس مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در کربلای معلی اظهار کرد: امسال در شش نقطه موکب برپا شده است؛ در مرز ریمدان پذیرای زائران پاکستانی هستیم؛ در مرز مهران از زائران امام حسین (ع) پذیرایی می‌کنیم؛ همچنین، در داخل کشور عراق نیز دو موکب در کربلا مستقر شده که هم آشپزخانه و هم محل اسکان دارد.

وی افزود: موکبی نیز به همت مجتمع درآلو در نجف اشرف برپاست؛ موکبی هم به صورت مشارکتی با موکب مساوات در عمود ۱۳۲۵ داریم که شش موکب می‌شود و خدمات متعددی به زائران ارائه می‌دهند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به ارائه خدمات درمانی موکب شهدای مس به زائران اربعین حسینی، بیان کرد: تاکنون بالغ بر ۷ هزار نفر خدمات درمانی با استفاده از اکیپ‌های بسیار مجهز پزشکی شامل ۱۴ نفر تیم پزشکی ارائه شده است.

وی ادامه داد: شبانه حدود ۸۰۰ نفر اسکان توسط مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در موکب شهدای مس انجام می‌گیرد و روزانه تا ۱۴ هزار پرس غذا در سه وعده توزیع می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران بیان کرد: یک دستگاه یخ‌سازی تهیه شد که هم برای موکب‌ها و هم زائران و هم دیگر مواکب خدمات توزیع یخ و آب را انجام می‌دهد.

مدرس خیابانی افزود: احداث سرویس بهداشتی و حمام و فعالیت‌های فرهنگی مانند نذر آب و نایب‌الشهدا، برگزاری نماز جماعت، روایت جنگ و فتح و … از جمله اقدامات متعددی است که در جهت خدمت‌رسانی به زائران انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان اینکه در مجموع بالغ بر ۷۰۰ تا ۸۰۰ نفر در برپایی مواکب، ارائه خدمت به زائران در شش موکب و ستاد مرکزی اربعین فعالیت دارند، اضافه کرد: امیدوارم در سال‌های آینده هم بتوانیم به بهترین شکل با مواکب و خدمات بیشتر به زائران امام حسین (ع) خدمت کنیم چراکه پیاده‌روی اربعین، جلوه شکوه و قدرت جهان اسلام است.

 
تعداد بازدید : 1
 
حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در راهپیمایی اربعین

دکتر «حسین مدرس‌خیابانی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، ظهر روز پنجشنبه (۰۱ شهریور ۱۴۰۳) نماز ظهر را در کربلای معلی همراه با خیل عزاداران حسینی اقامه کرد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین از موکب‌های شهدای مس در کربلای معلی نیز بازدید و در گفتگو با خادمین این موکب‌ها بر خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائرین امام حسین (ع) تاکید کرد

مهندس «حسین محققی» مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و جمعی از مدیران مجتمع مس سرچشمه، مدیرعامل را همراهی کردند
 
تقدیر مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از خادمان موکب‌های اربعینیِ شرکت مس

دکتر «حسین مدرس‌خیابانی» با حضور در موکب‌های اربعینیِ شرکت مس به خادمان این مواکب خداقوت گفت و از زحمات ایشان در ایام راهپیمایی اربعین حسینی و خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (علیه‌السلام) تقدیر کرد

مهندس «حسین محققی» مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، «سیدسجاد مهدوی» مسوول ستاد مرکزی اربعین شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران مجتمع مس سرچشمه، مدیرعامل را در این بازدید همراهی کردند

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده