تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۲:۰۵
بازدید: ۳۲
کد خبر: ۳۵۰۰۶۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مسوول ستاد اربعین شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد:

تداوم خدمت‌رسانی موکب شهدای مس در مرز مهران هم‌زمان با موج بازگشت زائران

تداوم خدمت‌رسانی موکب شهدای مس در مرز مهران هم‌زمان با موج بازگشت زائران
‌می‌متالز - مسوول ستاد اربعین شرکت ملی صنایع مس ایران از تداوم خدمت‌رسانی موکب شهدای مس در مرز مهران هم‌زمان با موجب بازگشت زائران اربعین حسینی به کشورمان خبر داد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، «سیدسجاد مهدوی» با اشاره به تداوم خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب‌های شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار کرد: در حال حاضر روزانه بیش از ۱۰ هزار پرس غذا در موکب شهدای مس در کربلای معلی توزیع می‌شود و به منظور رفاه حال زائران اباعبدالله الحسین (ع)، پخت و توزیع غذا تا دو روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در کربلای معلی برای ۱۰۰۰ نفر ظرفیت اسکان ایجاد شده است، افزود: در حوزه اسکان زائران هم، روند خدمت‌رسانی از ۱۰ روز قبل آغاز شده و طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، تا روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

مسوول ستاد اربعین شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: با توجه به اینکه موج برگشت زائران اربعین حسینی از مرز مهران آغاز شده، تا ۰۶ شهریورماه موکب شرکت ملی صنایع مس ایران در مرز مهران فعال خواهد بود و خدمت‌رسانی به زائران انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ظرفیت ناوگان حمل‌و‌نقل مجتمع‌های تولیدی شرکت ملی مس جهت حمل‌و‌نقل زائران در مرز‌های شلمچه و مهران فعال شده است و طی روزهای آتی خدمت‌رسانی ادامه خواهد داشت.

مسوول ستاد اربعین شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به پایان فعالیت موکب شرکت ملی مس در مرز ریمدان با توجه به اتمام ورود زائران پاکستانی به کشورمان خاطرنشان کرد: موکب خدمت‌رسانی در حوزه اسکان، پذیرایی و درمانگاه که از حدود ۱۰ روز قبل در شهر نجف اشرف برپا شده بود، تا امروز فعال بوده و با توجه به فرارسیدن اربعین، فعالیت این موکب امروز به اتمام می‌رسد.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده