تاریخ: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۴۴
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۵۰۳۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

میزان تردد از مرز مهران به ۶۰ درصد رسید

میزان تردد از مرز مهران به ۶۰ درصد رسید
‌می‌متالز - معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: حدود ۳۳۰ هزار زائر تا پایان شب گذشته در کشور عراق حضور داشتند که با افزایش میزان خروج زائران تردد‌ها از مرز مهران به ۶۰ درصد رسیده است.

به گزارش می‌متالز، مهدی مخبر معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه تا شب گذشته حدود ۳۳۰ هزار زائر در کشور عراق هنوز حضور داشتند گفت: از این تعداد زائر که در کشور عراق قرار دارند بیش از ۲۰۰ هزار نفر مربوط به اتباع خارجی از جمله افغانستانی و پاکستانی هستند که طبق برنامه ریزی صورت گرفته به مرور تا پایان هفته به کشور بازمی گردند.

مخبر بیان کرد: میزان ورودی به کشور نسبت به دو روز گذشته بسیار اندک شده و می‌توان گفت که تقریبا بخش عمده‌ای از زائران به ویژه ایرانی‌ها به کشور بازگشته اند و تنها زائران اتباع باقی مانده اند که بخش عمده‌ای از آنها از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی به کشور باز می‌گردند.

معاون مرکز مدیریت راه‌های کشور تاکید کرد: میزان تردد‌ها از مرز مهران به بیش از ۶۰ درصد رسیده که بخش عمده‌ای از این افزایش تردد‌ها هم رشد ورودی اتباع به کشور بوده است و همزمان با خروج آنها ما شاهد بار ترافیکی و تردد روان از مرز مهران و شلمچه خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده