تاریخ: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۲۷
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۰۰۵۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
پیش از اعزام به مسابقات پارالمپیک پارس انجام گرفت

دیدار ورزشکاران پارالمپیکی باشگاه مس کرمان با مدیرعامل شرکت ملی مس

دیدار ورزشکاران پارالمپیکی باشگاه مس کرمان با مدیرعامل شرکت ملی مس
‌می‌متالز - سه ورزشکار پارالمپیکی باشگاه مس کرمان، پیش از اعزام به مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، سعید افروز، سینا ضیغمی‌نژاد و سینا منشازاده سه عضو کاروان جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های ۲۰۲۴ پارالمپیک پاریس پیش از اعزام به مسابقات، با مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران دیدار و گفتگو کردند.

دکتر «حسین مدرس خیابانی» در دیدار ورزشکاران پارالمپیکی باشگاه مس کرمان، حضور آنان در مسابقات پارالمپیک را یک افتخار ارزشمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شرکت ملی صنایع مس ایران برشمرد و گفت: تلاش‌های شبانه‌روزی شما عزیزان برای افتخارآفرینی در این دوره مسابقات را ارج می‌نهیم و قطعا موفقیت در کسب مدال باعث خوشحالی ملت ایران به ویژه خانواده بزرگ شرکت ملی مس خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین بر حمایت ویژه از ورزشکاران پارالمپیکی عضو باشگاه مس کرمان برای موفقیت در مسابقات پیش‌رو تاکید کرد.

گفتنی است، سعید افروز، عضو باشگاه مس کرمان و ورزشکار پارا دو‌و‌میدانی ایران در رشته پرتاب نیزه است که موفق شد در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو رکورد جهانی را شکسته و به مدال طلا پرتاب نیزه کلاس F ۳۴ دست یابد.

سینا ضیغمی‌نژاد هم دیگر ورزشکار عضو باشگاه مس کرمان و نماینده کشورمان در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است که در تیم ملی شنای معلولان ایران عضویت داشته و دارای چندین مدال در بازی‌های پاراآسیایی جوانان و بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی است.

سینا منشازاده هم عضو باشگاه مس کرمان و از ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است که در رشته تیراندازی با کمان در این دوره مسابقات پارالمپیک رقابت خواهد کرد.

منبع: مس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده