تاریخ: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۴۱
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۵۱۰۱۲
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جمع مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی:

اجرای پروژه‌های مهم همانند جمع‌آوری گاز‌های مشعل باید شتاب گیرد

اجرای پروژه‌های مهم همانند جمع‌آوری گاز‌های مشعل باید شتاب گیرد
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: همه اقدام‌های با اهمیت در مجتمع گاز پارس جنوبی به‌ ویژه پروژه کاهش سوختن گاز‌های مشعل باید شتاب گیرد و به‌ صورت شفاف و دقیق، بررسی و مدیریت شود.

به گزارش می‌متالز به نقل از شرکت ملی گاز ایران، «سعید توکلی» صبح امروز (دوشنبه، ۱۲ شهریور) در سفر به عسلویه، پایتخت گازی کشور و حضور در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، طی نشست صمیمی با جمعی از مدیران و کارکنان این مجتمع بیان کرد: بسیار خوشحالم که طی نخستین روز کاری در جمع مدیران و کارکنان پرتلاش مجتمع گاز پارس جنوبی هستم. باید در سایه همدلی، کار گروهی و با اقدام‌های شایسته و نوآورانه بتوانیم در مسیر شکوفایی و رونق اقتصاد کشور گام برداریم.

وی با بیان اینکه همیشه در کار‌ها باید روزآمد باشیم، افزود: مسائل مهم و مشکلات را باید با ارائه راهکار، نخست در مجموعه شرکت ملی گاز ایران و سپس در سطح وزارت نفت برطرف کرد.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه در دیدار با وزیر نفت، شرکت ملی گاز ایران به عنوان ویترین وزارت نفت مطرح شده، گفت: افرادی که در مجموعه شرکت ملی گاز ایران به‌ ویژه در پالایشگاه‌ها و مجتمع گاز پارس جنوبی شبانه‌روز تلاش می‌کنند، می‌دانند که کار آنها در اقصی نقاط کشور تأثیرگذار است؛ از این رو بر خود لازم دانستم که نخستین سفر کاری خود را به عسلویه و این مجتمع داشته باشم تا از شما قدردانی کرده باشم.

توکلی با بیان اینکه ما در همه زمینه‌ها نه تنها باید موثر عمل کنیم بلکه باید به سمت عالی‌شدن هم پیش رویم، تصریح کرد: عالی‌شدن به این معناست که ما طرف‌های ذی‌نفع خود را شناسایی و نیاز‌های آنها را برآورده کنیم و موجب رضایتمندی‌شان شویم.

وی ادامه داد: مردم ایران ذی‌نفعان‌مان هستند و باید با همه توان، تلاش خود را برای تعالی کشور و مردم انجام دهیم.

معاون وزیر نفت در امور گاز ضمن تشکر از زحمات مجید چگنی و مجموعه مدیریتی او، بیان کرد: شرکت ملی گاز ایران با توجه به جایگاه آن در سطح جامعه و بین‌الملل، شرکتی است با قابلیت اطمینان بالا که نمی‌گذارد خدمات آن قطع شود و اگر اتفاقی رخ دهد سریع پاسخگوست و این مهم نیز، با تلاش و همت و کار جهادی شما کارکنان و متخصصان به وجود آمده است.

بنا بر این گزارش، رفع مسائل و مشکلات فاز ۱۴ پارس جنوبی، آمادگی هرچه بیشتر نیرگاه برق بعثت، پیاده‌سازی دقیق مسائل اچ‌اس‌ئی، گزارش پیشرفت پروژه‌ها، اخلاق‌مداری، سلامت اداری، تعمیرات اساسی توربین‌ها و مولکوراسیون از موارد مهمی بودند که از سوی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جمع کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی مطرح شد.

در ادامه این بازدید، احمد زمانی، مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران طی سخنانی بیان کرد: اکنون کم‌ترین دغدغه را در بخش‌های مختلف مجتمع گاز پارس جنوبی داریم و با آمادگی کامل به استقبال زمستان خواهیم رفت.

وی بیان کرد: در حوزه تقسیم خوراک و تولید گاز و محصولات جانبی و پیاده‌سازی برنامه‌ها به بالای ۹۹ درصد تولید در برنامه رسیده‌ایم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی برای حمایت از دانش‌بنیان‌ها و شرکت‌های سازندگان داخلی و بار اول، در سال‌های اخیر مقام نخست وزارت نفت و کشور را کسب کرده و با تامین ۱۰۰ درصدی قطعات و تجهیزات داخلی، حمایت ویژه خود را از سازندگان در کارنامه موفق خویش دارد.

منبع: شانا

عناوین برگزیده