تاریخ: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۴۳
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۵۱۰۶۴
مدیر پروژه ایریساپرایم در فولاد هرمزگان

راه‌اندازی چت بات سازمانی در فولاد هرمزگان بومی‌سازی شد/ دسترسی آسان کاربران به Chat GPT-۴

راه‌اندازی چت بات سازمانی در فولاد هرمزگان بومی‌سازی شد/ دسترسی آسان کاربران به Chat GPT-۴
‌می‌متالز - مدیر پروژه ایریساپرایم در فولاد هرمزگان گفت: این چت بات سازمانی راهکاری مقرون به صرفه برای استفاده از مدل زبانی GPT-۴ در سازمان‌ها است که فاز اول این پروژه با کمک تیم‌های DevOps و توسعه نرم افزار ایریساپرایم در فولاد هرمزگان در حال بهره‌برداری است.

به گزارش می‌متالز، نیما هدهدی با اشاره به راه‌اندازی چت بات سازمانی که در دو فاز کلی در حال توسعه است، اظهار کرد: هدف از فاز نخست پروژه، دسترسی کاربران درون سازمان به مدل زبانی GPT-۴ بدون دسترسی به اینترنت و بدون نیاز به پرداخت هزینه شارژ ماهیانه است.

وی با بیان اینکه این چت بات سازمانی راهکاری مقرون به صرفه برای استفاده از مدل زبانی GPT-۴ در سازمان‌ها است، گفت: این سرویس، بدون نیاز به دسترسی مستقیم کاربران به اینترنت و با هزینه‌ای بسیار کمتر از سرویس‌های رایج مانند ChatGPT، محدودیت‌های دسترسی و هزینه‌های بالای استفاده از چت‌بات‌های عمومی را برطرف می‌کند.

مدیر این پروژه خاطرنشان کرد: فاز اول این پروژه با کمک تیم‌های DevOps و توسعه نرم‌افزار ایریساپرایم در فولاد هرمزگان در حال بهره‌برداری است.

وی افزود: فاز دوم پروژه نیز توسط تیم هوش مصنوعی ایریسا پرایم در حال توسعه است که با بارگذاری مستندات سازمانی امکان پرسش و پاسخ برای کاربران با توجه به مستندات فراهم می‌شود.

هدهدی خاطر نشان کرد: تجهیز سکیورلینک از دیگر پروژه‌های در حال اجرا در فولاد هرمزگان است که هدف از توسعه و استقرار این تجهیز این است که داده‌های موجود در شبکه IT و اتوماسیون صنعتی در بستری امن به صورت یک طرفه برروی پروتکل‌های غیر شبکه انتقال پیدا کنند.

مدیر این پروژه گفت: این تجهیز در دسته دیتادیود‌ها قرار گرفته که رسالت اصلی آن ارسال داده به صورت یکطرفه است و آنچه که تجهیز سکیورلینک را از سایر تجهیزات این دسته متمایز می‌کند، انتقال داده‌های بین شبکه IT و اتوماسیون صنعتی با متد‌های رمزنگاری بروز بر روی بستر‌های غیر شبکه است.

وی یادآور شد: نکته قابل توجه این است که سخت‌افزار و نرم‌افزار این تجهیز به صورت بومی با تلاش مدیر محصول مهندس خاشعی فر و کارشناسان تیم IOT تیم ایرایسا پرایم توسعه پیدا کرده است و در حال حاضر کلیه داده‌های لازم برای فرآیند تولید مابین شبکه IT و اتوماسیون صنعتی در فولاد هرمزگان بر روی بستر تجهیز سکیورلینک در حال انتقال است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده
ضرورت خودداری از نگاه‌های بخشی، استانی و منطقه‌ای در زنجیره تولید فولاد کشور
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۴):

ضرورت خودداری از نگاه‌های بخشی، استانی و منطقه‌ای در زنجیره تولید فولاد کشور

صنعت فولاد یک‌ میلیون‌ و دویست هزار شغل ایجاد کرده و نباید اجازه دهیم این صنعت با چالش روبه‌رو شود
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۲):

صنعت فولاد یک‌ میلیون‌ و دویست هزار شغل ایجاد کرده و نباید اجازه دهیم این صنعت با چالش روبه‌رو شود