تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۲۴
کد خبر: ۳۵۱۵۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در مرداد چگونه عمل کرد؟

پیشتازی "ومعادن" در سرمایه‌گذاری نزد صنعت استخراج کانه‌های فلزی

پیشتازی
‌می‌متالز - شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت‌شده ۳۰ هزار میلیارد تومان و ارزش بازاری بالغ بر ۸۱ هزار میلیارد تومانی، آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتهی به مردادماه خود را در سامانه کدال منتشر کرده است.

به گزارش می‌متالز، "ومعادن" در این ماه با رشد ۲۸ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشت، بهای تمام شده سرمایه‌گذاری ها‌ی غیربورسی‌ها خودرا به سطح ۱۲.۶ همت رسانده است. گفتنی است ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های بورسی این شرکت نیز د راین دوره برابر با ۱۲۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.

پیشتازی
جمع بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های آن نیز در دوره منتهی به مردادماه برابر با ۳۳.۷ همت بوده است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۸ درصد رشد داشته است.

پیشتازی
هم‌چون ماه گذشته، سرمایه‌گذاری‌های بورسی "وعادن" بیشترین سهم را از کیک سرمایه‌‎گذرای‌های ان تصاحب کرده است که گفتنی است این مقدار برابر با ۶۲ درصد بوده است. همچنین سرمایه‌گذاری‌های غیربورسی آن نیز ۳۸ درصد از آن را شامل شده است. 

پیشتازی
بیشترین سهم سرمایه‌گذاری این شرکت در صنعت استخراج کانه‌های فلزی بوده که با تصاحب سهم ۶۹ درصدی از پورتفوی این شرکت و بهای تمام‌شده ۲۳.۲ هزار میلیارد تومان، بیشترین سهم را دارد. جایگاه دوم بخش سرمایه‌گذاری‌های "ومعادن" به مبلغ ۲.۸ هزار میلیارد تومان، سایر صنایع به خود اختصاص داده اند.

پیشتازی
گفتنی است سرمایه‌گذاری‌ها یاین شرکت در صنعت فلزات اساسی سهمی ۸ درصدی داشته و ۲.۷ همت بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده