تاریخ: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۱۷
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۱۶۲۲
سرویس خبر : انرژی

سهمیه سوخت رودبار ۳ برابر شد

سهمیه سوخت رودبار ۳ برابر شد
‌می‌متالز - فرماندار شهرستان رودبار با اشاره بر مهیا کردن سوخت شهرستان در ایام تعطیلات یک هفته اخیر، گفت: در هفته گذشته «۱۰ تا ۱۷ شهریورماه» سه برابر در حالت عادی به مقدار ۳ میلیون و ۲۱۷ هزار لیتر سوخت وارد شهرستان شد.

به گزارش می‌متالز، طهمورث عموپور امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رودبار با اشاره به اجرای نصب دوربین‌های الکترونیکی اخذ عوارض، اظهار کرد: جهت بررسی تعداد ورود و خروج خودرو‌ها به استان بر اساس مصوبه شورای تامین شهرستان به مدیرعامل شرکت آزادراه قزوین-رشت ابلاغ شده که بعد از محل عوارضی فعلی فقط دوربین‌های تردد شمار نصب می‌شود و نصب دوربین‌های هوشمند الکترونیکی اخذ عوارض بعد از پل زیتون در آزادراه نصب خواهد شد.

وی افزود: ورود کم سابقه مسافران به استان گیلان که اکثرا از شهرستان رودبار ورود و خروج داشتند بیش از ظرفیت استان بود و همانگونه که در اخبار سراسری توسط مسوولان کشوری بیان شد استان‌های گیلان، مازندران و خراسان رضوی در پذیرش مسافران اشباع شده بودند.

فرماندار شهرستان رودبار ضمن قدردانی از اعضای شورای ترافیک و پرسنل خدوم فرماندهی انتظامی شهرستان، تصریح کرد: مجموعه شورای ترافیک شهرستان برای مدیریت حجم سنگین خودرو‌ها به صورت جهادی و میدانی در عرصه بودند.

رئیس شورای اداری شهرستان رودبار با اشاره بر مهیا کردن سوخت شهرستان در ایام تعطیلات یک هفته اخیر، گفت: در هفته گذشته «۱۰ تا ۱۷ شهریورماه» سه برابر در حالت عادی به مقدار ۳ میلیون و ۲۱۷ هزار لیتر سوخت وارد شهرستان شد.

عموپور با تاکید بر رفع مشکلات مردم از سوی مسوولان ادارات شهرستان، گفت: به روسای ادارات بار‌ها متذکر شده‌ام که برای رفع مشکلات مردم، قانون را خم کنند تا مطالبات مردم مرتفع شود.

وی با اعلام حرکت عظیم میدانی و فرهنگی در سطح شهرستان، گفت: در ۱۵ مهرماه سال‌جاری حرکت عظیم میدانی و فرهنگی با موضوع بازسازی عملیات کربلای ۲، انقلاب، تاریخ و ... برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان رودبار یادآور شد: روسای ادارات، نهادها، بخشداران، شهرداران، شورا‌های اسلامی و دهیاران در راستای اجرای هرچه بهتر برگزار شدن این ویژه برنامه بزرگ فرهنگی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان همکاری و هماهنگی داشته باشند.

عموپور شکست دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را در عرصه‌های فرهنگی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با مضمون تاریخی و هویتی دانست و افزود: در بمباران دشمن، در عرصه فرهنگی اجرای این ویژه برنامه، اثرگذاری و اثربخشی مناسب بین جوانان خواهد داشت.

مقام عالی دولت در شهرستان رودبار در پایان به اساسی‌ترین دغدغه‌های مردم شهر رودبار اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مردم شهر رودبار این است که قطعه جدید آزادراه منجیل-رودبار رمپ دسترسی ورود و خروج محلی به شهر رودبار داشته باشد که با پیگیری‌های اینجانب و نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی جانمایی آن انجام گرفته و اجرا خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده