تاریخ: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۵۷
بازدید: ۱۴
کد خبر: ۳۵۱۷۳۵
سرویس خبر : انرژی

تحقق تعهد‌های تولیدی و توسعه‌ای در شرکت نفت مناطق مرکزی

تحقق تعهد‌های تولیدی و توسعه‌ای در شرکت نفت مناطق مرکزی
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی بیان کرد: پارسال در زمینه تولید نفت و گاز به تعهد‌های خود عمل کردیم و در بخش تولید گاز با ۱۰۳.۷ درصد به رکورد تولید رسیدیم.

به گزارش می‌متالز به‌ نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، «مهدی حیدری» در نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های این شرکت برای نیمه دوم سال ۱۴۰۳ بیان کرد: به‌روز و ظهور همه این موفقیت‌ها در تلاش‌های همکارانمان در سه شرکت بهره‌برداری زاگرس جنوبی، غرب و شرق است و برآیند این همدلی خود را در انجام تعهدات تکلیفی نشان داده است.

وی با تبریک ۱۹ شهریور، سالروز تأسیس شرکت نفت مناطق مرکزی، تصریح کرد: مسیر طی‌شده حاصل ربع قرن اندوخته دانش و تجربه هزاران نفر از همکاران، سبب تعالی شرکت شده و ماحصل آن در عرصه‌های مختلف، تربیت نسلی از مدیران دیده می‌شود که سکاندار رده‌های بالای مدیریتی صنعت نفت از وزارت و معاونت‌های آن است. همچنین فعالیت در بیش از ۱۴ استان با وجود شرایط جغرافیا و اقلیم بسیار متفاوت، نیازمند مدیریت هوشمندانه و اشراف به تصمیم‌گیری و همکاری با مسوولان و مقامات محلی و استانی و لحاظ‌ کردن مناسبت‌های مختلف فرهنگی در تصمیم‌های کلان است تا به تحقق خواسته‌ها بدون تعارض منافع دست یافت.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران خاطرنشان کرد: چشم‌انداز شرکت، رقابت در عرصه‌های بین‌المللی است که حاصل تجارب مدیریت‌های مختلف است و در این ۲۵ سال در خزانه فکری شرکت ثبت شده است. تبادل نظر‌ها بر غنای آن افزوده است و پشتوانه آن نیز با ایثار و روحیه جهادی ممزوج و باعث تسریع در روند حرکتی فعالیت‌های شرکت شده است.

حیدری تأکید کرد: برترین جلوه و نمود عینی روحیه جهادی را از دوران دفاع مقدس به یادگار داریم که آن روحیه اجازه نداد در حوزه تأمین انرژی، یک روز وقفه در تولید و صادرات نفت ایجاد شود.

وی انتخاب محسن پاک‌نژاد به‌ عنوان وزیر نفت را به فال نیک گرفت و بیان کرد: حضور مهندس پاک‌نژاد در بالاترین مقام تصمیم‌ساز صنعت نفت مایه مباهات است؛ زیرا ایشان از فرزندان خلف این صنعت است و با تدبیر و همکاری همه ارکان صنعت نفت، زمینه تحول بنیادی در این صنعت فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ادامه داد: همچنین حمید بورد، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز با تجربه بسیار و شناخت کامل و جامع از همه ارکان و ساختار‌های صنعت نفت از نظر ستادی و عملیاتی و شناخت فرهنگ سازمانی به‌عنوان بازوی توانمند اجرایی وزیر نفت کمک شایانی در این روند روبه‌جلوی شرکت ملی نفت ایران خواهد داشت و همه همکاران و مدیران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای دستیابی به این خواسته از هیچ کوشش و همکاری به‌ لحاظ وظیفه ملی، دینی و سازمانی دریغ نخواهند کرد.

حیدری با تبریک به مجموعه هیات‌ مدیره جدید شرکت ملی نفت ایران، حضور آنها را برای پیشبرد طرح و پروژه‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مغتنم شمرد و گفت: حضور اعضای هیات‌ مدیره که نیرو‌های بسیار قوی و توانمندی هستند، این امکان را فراهم می‌کند که با تصمیم‌های خود، در پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تسهیل‌گری داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده