تاریخ: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۰:۳۰
بازدید: ۵
کد خبر: ۳۵۲۱۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
سخنگوی مرکز مبادله خبر داد

برگزاری هفدهمین حراج سکه/ استرداد وجه فقط از طریق شبای بانک ملی میسر است

برگزاری هفدهمین حراج سکه/ استرداد وجه فقط از طریق شبای بانک ملی میسر است
‌می‌متالز - سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از برگزاری حراج هفدهمین سکه طلا در مرکز مبادله در ۲۶ شریورماه خبر داد و گفت: عودت و استرداد وجه برای متقاضیان شرکت در حراج، تنها از طریق ثبت شماره شبای بانک ملی متقاضیان، امکان پذیر است.

به گزارش می‌متالز، «اصغر بالسینی» سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران از برگزاری هفدهمین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادله خبر داد و گفت: روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه هفدهمین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود که امکان ثبت سفارش برای هر سه نوع ربع، نیم و تمام‌سکه برای متقاضیان وجود دارد.

بازه زمانی ثبت سفارش

وی در رابطه با بازه زمانی ثبت سفارش خاطرنشان کرد: برای حراج روز دوشنبه، دو تغییر ایجاد شده است که باید متقاضیان حراج سکه حتما به آن توجه داشته باشند.

در مورد اول، واریز وجه‌الضمانه متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز ۲۴ شهریورماه آغاز و تا ساعت ۲۳ روز ۲۵ شهریورماه، زمان واریز وجه وجود دارد و کسانی که متقاضی شرکت در حراج هستند، باید صرفا در این زمان برای واریز وجه اقدام کنند. بنابراین، پس از این بازه زمانی امکان واریز وجه برای متقاضیان شرکت در حراج وجود ندارد و متعاقب آن امکان شرکت در حراج پس از ثبت سفارش در این بازه زمانی وجود ندارد. 

استرداد وجه تنها برای حساب‌های بانک ملی امکان پذیر است

سخنگوی مرکز مبادله ادامه داد: در مورد دوم تاکید می‌شود، کسانی که قصد شرکت در حراج سکه را داشته، حتما باید شماره شما نزد بانک ملی را در سامانه حراج سکه معرفی کنند و امکان استرداد و عودت وجه متقاضیان شرکت کننده در حراج، صرفا از طریق شماره شبای بانک ملی امکان پذیر است؛ بنابراین لازم این در این بازه زمانی، کسانی که قصد شرکت در حراج را دشته، اگر شماره شبای غیر از بانک ملی را در سامانه حراج سکه ثبت کرده‌اند، این شماره ثبت شده را تغییر و یک شماره شبای ملی را در سامانه حراج سکه معرفی کنند تا پس از پایان حراج امکان استراداد وجه میسر باشد.

بالسینی در پایان تاکید کرد: متقاضیان، هنگام ثبت سفارس سکه لازم است در انتخاب نوع سکه و قیمتی که قصد خرید آن را دارند دقت کافی داشته باشند؛ چرا که امکان شرکت در حراح با قیمت خارج از قاعده وجود ندارد و بی‌شک متقاضیان در صورت ثبت سفارش با نرخی خارج از قاعده نمی‌توانند در این حراج موفق به خرید شوند.

دانلود فایل: آگهی هفدهمین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده