تاریخ: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۰۸
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۵۲۴۷۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
با حضور قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان؛

لوح تقدیر به عنوان بخش برتر HSE در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ به مدیر بخش نگهداری و تعمیرات اهدا شد

لوح تقدیر به عنوان بخش برتر HSE در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ به مدیر بخش نگهداری و تعمیرات اهدا شد
‌می‌متالز - با حضور دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی، لوح تقدیر بخش برتر HSE در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ به فرخ جعفری مدیر بخش نگهداری و تعمیرات اهدا شد.

به گزارش می‌متالز، جلسه کمیته عالی HSE به ریاست علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی و دبیری داریوش دانیالی و با حضور مهران پاک‌بین معاون بهره‌برداری، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، عطا تفضلی معاون خرید، مسعود توکل‌فرد مدیر بخش HSE و جمعی از مدیران و روسا، روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس شهدای مدافع حرم ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان برگزار شد.

علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی با تبریک به مدیر بخش نگهداری و تعمیرات برای کسب عنوان بخش برتر HSE در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ گفت: فعالیت‌های ارزشمند و مؤثری در بخش بهداشت، درمان، ایمنی و محیط زیست در شرکت فولاد خوزستان حال انجام است؛ که خوشبختانه انعکاس وسیعی در استان و حتی کشور داشته است. این اقدامات، بدون اهتمام جدی همه ارکان سازمان و تک تک کارکنان به موضوع HSE هرگز نتیجه نمی‌داد.

وی تاکید کرد: با توجه اولویت و اهمیت ویژه‌ی پروژه‌ی توری باد، نیاز به پیگیری ویژه از سوی متولیان این پروژه می‌باشد. 

مخبر دزفولی در پایان با آرزوی سلامتی برای کارکنان، ابراز امیدواری کرد که ماه‌های پیش رو در سال جاری بدون حادثه سپری شود.  

عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی گفت: مهم‌ترین سرمایه شرکت، نیروی انسانی آن است و برای حفظ سلامتی آنان نیز، رعایت ایمنی در اولویت قرار دارد. 

مسعود توکل‌فرد مدیر بخش HSE گفت: سلامتی کارکنان در اولویت برنامه‌های این بخش است. کارکنانی که در موعود مقرر برای انجام معاینات دوره‌ای به طب صنعتی مراجعه می‌کنند، مورد تشویق قرار خواهند گرفت. واحد طب صنعتی در سال گذشته، ۱۲۶ نفر از فولاد خوزستان و ۹۸ نفر از فولاد شادگان را مورد معاینه قرار داد.

داریوش دانیالی مدیر ایمنی گفت: برای پیشگیری از وقوع حوادث تنها یک راه وجود دارد و آن هم راه ایمن است. بقیه راه‌ها به حادثه ختم می‌شوند. 

گفتنی است، در آغاز جلسه‌ی یاد شده قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی لوح تقدیر کسب عنوان بخش برتر  HSE در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۳ را به فرخ جعفری مدیر بخش نگهداری و تعمیرات اهدا کرد.

عناوین برگزیده