تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۳۱
بازدید: ۳۱
کد خبر: ۳۵۲۵۵۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور هلدینگ آتیه فولاد در نمایشگاه بین‌المللی آهن و فولاد ANKIROS ۲۰۲۴ ترکیه

حضور هلدینگ آتیه فولاد در نمایشگاه بین‌المللی آهن و فولاد ANKIROS ۲۰۲۴ ترکیه
‌می‌متالز - ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی فولاد، ریخته‌گری، متالورژی غیرآهنی و ماشین‌آلات ترکیه (ANKIROS ۲۰۲۴) از ۲۹ الی ۳۱ شهریورماه در مرکز نمایشگاهی استانبول برگزار خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، هلدینگ آتیه فولاد به همراه شرکت بزرگ فولاد مبارکه در این نمایشگاه، که بزرگ‌ترین گردهمایی متالورژی منطقۀ اوراسیا قلمداد می‌شود و حمایت بسیاری از انجمن‌‎های ملی ترکیه و نیز انجمن‌های بین‌المللی را دریافت کرده است، شرکت خواهد کرد.

شرکت‌های نورد لولۀ کوثر صنعت اسپادانا، فولاد تاراز چهارمحال، فولاد متیل از جمله شرکت‌های وابسته هستند که آتیه فولاد را در این نمایشگاه همراهی می‌کنند و به ارائۀ ظرفیت‌های تولیدی و تجاری خود خواهند پرداخت.

معرفی هلدینگ آتیه فولاد و شرکت‌های زیرمجموعه به بازدیدکنندگانی از سراسر جهان، عرضۀ محصولات و خدمات خانوادۀ بزرگ آتیه فولاد، یافتن شرکای تجاری جدید و ایجاد ارتباطات فرامرزی، تبادل تجربه با دیگر صنایع فولادی و گسترش ارتباطات با صاحبان صنایع فولادی دیگر کشور‌ها از جمله اهداف حضور در این نمایشگاه است.

گفتنی است پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه بالغ بر ۲۰ هزار بازدیدکننده از ۴۵ کشور جهان داشته باشد و از همین رو، محیطی غنی و فعال برای گسترش تعاملات تجاری محسوب می‌شود.

شرکت‌های فولاد هرمزگان، ورق خودرو، فولاد سنگان و صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه نیز در این نمایشگاه حاضر می‌باشند.

عناوین برگزیده