تاریخ: ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۶:۳۱
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۵۲۶۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مپنا اوراق اجاره منتشر می‌کند

مپنا اوراق اجاره منتشر می‌کند
‌می‌متالز - گروه مپنا اعلام کرد که این اوراق توسط شرکت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر مپنا، برای اجرا و توسعه پروژه‌های ملی کشور منتشر می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مرحله نخست اوراق اجاره شرکت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر مپنا به میزان ۷ هزارو ۵۰۰ میلیارد ریال معادل ۷۵۰ میلیارد تومان از هفته بعد منتشر خواهد شد.

این اوراق دارای بازارگردان و ضمانت بانکی است و با نماد‌های معاملاتی "صمپنا ۶۰۷" و "صمپنا ۶۷" از روز یکشنبه، اول مهر ۱۴۰۳ به مدت ۳ روز کاری عرضه می‌شود.

طبق اعلام گروه مپنا، نرخ سود اسمی سالانه این اوراق ۲۳ درصد است و امکان کسب بازده موثر تا ۳۵ درصد برای عموم وجود دارد. محاسبه سود روزشمار برای مالک اوراق و پرداخت سود هر سه ماه یکبار از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی از دیگر ویژگی‌های این اوراق است.

همچنین سررسید این اوراق ۳۶ ماهه و بازپرداخت اصل اوراق در پایان عمر اوراق انجام می‌شود. انتشار این اوراق توسط شرکت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر مپنا به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه گروه مپنا انجام می‌شود.

متقاضیان خرید این اوراق می‌توانند در بازه پذیره‌نویسی از طریق کارگزاری‌های تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار نسبت به خرید اوراق فوق اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده