تاریخ: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۱۳
بازدید: ۱۷
کد خبر: ۳۵۳۳۴۱
سرویس خبر : اجتماعی

افتتاح شصتمین منزل مسکونی گروه جهادی بسیج کارگری ذوب آهن اصفهان

افتتاح شصتمین منزل مسکونی گروه جهادی بسیج کارگری ذوب آهن اصفهان
‌می‌متالز - هم‌زمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس و در حاشیه برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ذوب آهن اصفهان، شصتمین منزل مسکونی که توسط گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان این مجتمع عظیم صنعتی ساخته شده در شهر چرمهین طی مراسمی چهارشنبه چهارم مهرماه ۱۴۰۳ به خانواده نیازمند تحویل شد.

به گزارش می‌متالز، ساخت این خانه که به همت جهادگران ذوب‌ آهنی و قرارگاه جهادی حوزه بسیج شهید تندگویان انجام شد به نوعی با یک رکورد همراه بود.

به گفته روح‌اله جلالی جهادگر حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان شروع به ساخت این منزل از نهم تیرماه سال جاری شروع شد و یکم مردادماه مرحله نازک‌کاری آغاز شد و امروز این منزل آماده تحویل به این خانواده عزیز شد. در انجام این کار خداپسندانه مدیریت‌های مختلف از جمله نت مکانیک، نت راه و ساختمان و آگلومراسیون و کارکنان زحمتکش ذوب‌ آهنی همکاری داشتند و با روزی ۱۲ ساعت کار در این مدت زمان این خانه را به بهره‌برداری رساندند.

جلالی بیان داشت: قرارگاه جهادی شهید تندگویان توانایی به ثمر رساندن ساخت خانه در کمتر از ۸۰ روز را دارد و از این بابت خدا را شاکریم که توفیق این خدمت‌رسانی را به ما بخشید.

گفتنی است دو باب منزل مسکونی دیگر نیز که به همت قرارگاه جهادی شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان ساخته شده، آماده تحویل است که به زودی طی مراسمی انجام می‌شود.

شایان ذکر است در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس علاوه بر افتتاح و تحویل این منزل مسکونی، ۳۰۰ بسته کمک معیشتی، ۴۸ سری کمک جهیزیه و ۱۱۰ بسته کمک تحصیلی با مشارکت کارکنان ذوب آهن اصفهان، حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، کمیته امداد لنجان و ناحیه مقاومت بسیج لنجان نیز به خانواده‌های نیازمند اهداء شد.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده