تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۲
بازدید: ۶۲
کد خبر: ۳۴۲۶۲۳
سرویس خبر : اجتماعی

مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)

‌می‌متالز - مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی رهبر آزادگان جهان، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر قیام پانزده خرداد و بزرگداشت شهدای خدمت، یکشنبه ۱۳ خرداد با حضور سردار میراحمدی، معاون امنیت وزارت کشور و دبیر شورای امنیت کشور، مهدی کوهی مدیرعامل، آیت‌الله رهبر مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان در تالار آهن این مجتمع عظیم صنعتی برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، معاون امنیت وزارت کشور در این مراسم حرکت و نهضت امام خمینی (ره) را مهمترین عامل بیداری جهان اسلام در دوران معاصر دانست و گفت: امروز حرکت در مسیر آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری مهمترین وظیفه ماست که این امر در منش و مدیریت شهید خدمت آیت‌الله رئیسی جلوه گر بود.

وی افزود: سایر شهدای خدمت از جمله آیت‌الله آل هاشم از شخصیت و روحیه جهادی و انقلابی برخوردار بود و شهید امیرعبداللهیان در وزارت خارجه توانست عزت ایران در مواجهه با قدرت‌های جهانی را افزایش دهد.

سردار میراحمدی اظهار داشت: در مراسم تشییع آیت‌الله رئیسی، در استان‌های مختلف چندین برابر کسانی که در انتخابات به این شهید بزرگوار رای داده بودند شرکت کردند که این حاصل خدمت خالصانه و صادقانه ایشان بود.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی فدایی اسلام و ملت بود و خداوند هم به همین دلیل با شهادتش بر عزت او افزود و شهادت آن شهید جمهور خونی تازه در رگ‌های ملت شد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، به مقام شامخ شهدای حماسه ۱۵ خرداد و همچنین شهدای خدمت؛ آیت‌الله رئیسی شهید جمهور و همراهان گرانقدرش ادای احترام نمود.

وی افزود: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای خدمت، پیام تلاشگران ذوب آهن اصفهان این است که خدمت و تولید با توان دوچندان در این مجتمع عظیم صنعتی ادامه دارد.

کوهی اظهار داشت: در این راستا تولید ذوب آهن اصفهان که در بالاترین حد خود در سال‌های گذشته به ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تن رسیده است طبق برنامه امسال ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن از جمله تولید محصولات ارزش‌افزا را هدف‌گذاری کرده که با همت تلاشگران این مجتمع، محقق خواهد شد.

مدیرعامل ذوب آهن افزود: فرزندان مقام معظم رهبری در این مجتمع عظیم صنعتی، تاکیدات معظم له در خصوص ساخت داخل را با تولید ریل، تیرآهن بال پهن، آرک و همچنین بومی سازی قطعات مورد نیاز تحقق بخشیدند و امروز محور‌های ریلی کشور و همچنین متروی کلان شهر‌ها با بهره گیری از ریل ذوب آهن اصفهان ساخته شده و در حال اجرا می‌باشد.

آیت‌الله رهبر مسوول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن نیز در این مراسم به ابعاد شخصیتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: حضرت امام خمینی (ره) همچون روحی در کالبد ملت دمید و، چون برای خدا قیام کرد، از یاری خداوند برخوردار شد.

آیت‌الله رهبر، دوشعار اصلی امام (ره) را اتکال به خدا و تکیه بر آحاد مردم ذکر کرد و گفت: همین امر باعث شد شرق و غرب عالم نتواند نهضت او و انقلاب اسلامی را ناکام سازد. 

شایان ذکر است حاضرین در این مراسم در ابتدا با حضور در یادمان شهدای گمنام شرکت، ضمن قرائت فاتحه، به این اسطوره‌های ایثار و شهادت ادای احترام نمودند.

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده