تاریخ: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۲۷
بازدید: ۲۷
کد خبر: ۳۵۳۳۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

رایتل زیرساخت‌های ذوب آهن اصفهان را هوشمندسازی می‌کند

رایتل زیرساخت‌های ذوب آهن اصفهان را هوشمندسازی می‌کند
‌می‌متالز - تفاهم‌نامه همکاری مشترک رایتل و ذوب آهن اصفهان از هلدینگ‌های وابسته به شستا برای هوشمندسازی زیرساخت‌های ذوب آهن اصفهان به امضای طرفین رسید.

به گزارش می‌متالز، آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت خدماتی ارتباطی رایتل و ذوب آهن اصفهان از هلدینگ‌های وابسته به شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) ظهر امروز پنج‌شنبه ۰۵ مهرماه در حاشیه سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران (ماینکس) با حضور حسین ملازاده مدیرعامل رایتل و مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

دو شرکت رایتل و ذوب آهن اصفهان در زمینه هوشمندسازی زیرساخت‌ها و توسعه هوش مصنوعی صنعتی تفاهم همکاری ویژه منعقد کردند.

از اواخر سال گذشته اقدامات مختلفی برای هوشمندسازی هلدینگ‌های شستا و تحول دیجیتال در آنها آغاز شده است.

این تفاهم‌نامه در راستای اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ارتقای جایگاه ایران در زمینه هوش مصنوعی و نیز مصوبات برنامه هفتم توسعه با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های هوشمندسازی، هوش مصنوعی صنعتی، گسترش خدمات ارتباطی و تحول دیجیتال در هلدینگ‌های شستا و در نتیجه افزایش بهره‌وری و شفافیت منعقد شد.

محور همکاری در این تفاهم‌نامه، ارائه خدمات هوشمندسازی و ارتباطی توسط رایتل به ذوب آهن به منظور افزایش بهره وری، افزایش درآمد یا کاهش هزینه، کاهش خطا‌های انسانی، افزایش کارایی و بهبود تجربه مشتری است. با امضای این تفاهم‌نامه طرفین حد اعلای تلاش خویش را برای گسترش توان ملی در زمینه موضوع این تفاهم‌نامه و نیل به خوداتکایی ملی مبذول خواهند داشت.

رایتل زیرساخت‌های ذوب آهن اصفهان را هوشمندسازی می‌کند

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده