تاریخ: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۲۴
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۵۳۴۳۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس:

موثرین و افراد مرجع باید در اطلاع‌رسانی دستاورد‌های امیدآفرین فولاد مبارکه مشارکت کنند

موثرین و افراد مرجع باید در اطلاع‌رسانی دستاورد‌های امیدآفرین فولاد مبارکه مشارکت کنند
‌می‌متالز - ویژه برنامه هفته دفاع مقدس با سخنرانی سردار رمضان شریف، رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با حضور جمعی از کارکنان شرکت فولاد مبارکه در مسجد جامع این شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، دفاع مقدس علی‌رغم مشکلات برکات زیادی برای کشور به‌همراه داشت و یکی از برکات آن پس از سال‌ها، حضور در جمع کارکنان و مدیران فولاد مبارکه است؛ این شرکت دستاورد عظیمی برای انقلاب است چرا که در قبل از انقلاب چنین زیرساختی وجود نداشته و این شرکت در اوج جنگ و تحریم‎های ظالمانه ساخته شده و بسیار افتخارآمیز است.

مدیرعامل گزارش کامل و شوق‌انگیزی در خصوص فعالیت و محصولات شرکت ارائه کرد که انواع تولیدات فولاد مبارکه در گرید‌ها و کاربرد‌های مختلف نیاز کشور را در این حوزه برطرف می‌سازد و همچنین نیاز اولیه بسیاری از صنایع کشور را تأمین می‌کند.

مجموعه شرکت فولاد مبارکه اقدامات بسیار قابل تحسینی را با طراحی و راهبرد مدیران و اجرای آنها توسط کارکنان به ثمر رسانده است و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت جهاد تبیین، نیاز است همگی برای اطلاع مردم از این دستاورد‌های غرور آفرین تلاش نماییم. همچنین به نظر بنده موثرین و افراد مرجع باید در اطلاع‌رسانی دستاورد‌های امیدآفرین فولاد مبارکه مشارکت کنند.

فولاد مبارکه برای ۳۵ هزار نفر به صورت مستقیم و ۴۰۰ هزار نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی کرده که این اعداد قابل توجه است و نیاز است اردو‌های راهیان پیشرفت دانشجویان، بازدید اساتید کشور و به‌ویژه مدیران ارشد رسانه‎های ملی از این شرکت با قوت ادامه یابد.

یکی از رویکرد‌های بسیار خوب فولاد مبارکه نقش آفرینی در حوزه مسوولیت‌‎های اجتماعی است؛ این شرکت تلاش‎های خوبی برای روستا‌هایی که در گستره استان اصفهان قرار دارند بویژه در زمینه رونق و توسعه مدارس، ورزشگاه‎ها و آب آشامیدنی انجام داده است که باید به اطلاع مردم برسد.

باید در مقابل عملیات روانی و رسانه‎ای دشمن که با یک خبرسازی که صحت و سقم آن تایید نشده است، برای کل افکار عمومی فضا سازی می‎کند تلاش کنیم فعالیت‎های فولاد مبارکه را اطلاع‌رسانی کنیم.

عناوین برگزیده