تاریخ: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۰
بازدید: ۲۳
کد خبر: ۳۵۳۹۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قادری نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس را تشریح کرد

تعیین اولویت‌های کاری کمیسیون ویژه حمایت از تولید/ برنامه‌ریزی برای تنظیم‌گری برق و پتروشیمی

تعیین اولویت‌های کاری کمیسیون ویژه حمایت از تولید/ برنامه‌ریزی برای تنظیم‌گری برق و پتروشیمی
‌می‌متالز - رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس در تشریح نشست این کمیسیون خبر از تعیین اولویت‌های کاری آن جهت حل ناترازی‌ها و تنظیم‌گری حوزه انرژی داد.

به گزارش می‌متالز، جعفر قادری، در تشریح نشست روز یکشنبه (۰۸ مهرماه) کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی که با موضوع تعیین اولویت‌های این کمیسیون تشکیل شد، گفت: قرار است موضوعاتی همچون تنظیم گری در حوزه برق، اصلاح موادی از قانون تسهیل صدور مجوز‌ها و قانون سهولت فضای کسب‌وکار بر اساس اجرای سیاست‌های اصل ۴۴ به عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه ناترازی در حوزه برق نیازمند تنظیم‌گری است که در کمیسیون انجام می‌شود، اظهار داشت: همچنین برنامه‌ای برای تنظیم‌گری حوزه پتروشیمی داریم که درباره انحصاری بودن این حوزه باید بحث و بررسی صورت گرفته و درباره روش‌های رقابت در این زمینه نیز صحبت شود.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین طرح حذف یک ماده از قانون حمایت از ایجاد نواحی صنعتی روستایی که مغایر با سیاست‌های اصل ۴۴ است را در دستور کار قرار خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

 

عناوین برگزیده