تاریخ: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۷:۳۹
بازدید: ۱۵
کد خبر: ۳۵۴۰۰۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
معاون سازمان اموال تملیکی:

فروش قسطی املاک دولت با پیش‌پرداخت ۲۰ درصدی آغاز شد

فروش قسطی املاک دولت با پیش‌پرداخت ۲۰ درصدی آغاز شد
‌می‌متالز - معاون سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه ۳۵۰ ملک تملیک شده به مزایده گذاشته می‌شود، گفت: مردم می‌توانند املاک را قسطی بخرند.

به گزارش می‌متالز، با توجه به گزارش سازمان اموال تملیکی، مزایده شماره ۱۱۵۶ اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از ۱۰ مهرماه در سامانه ستاد الکترونیکی دولت شروع می‌شود.

علیرضا نورنژاد عضو هیأت مدیره و معاون امور حقوقی و اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به تشریح جزئیات این مزایده پرداخت و اظهار کرد: متقاضیان شرکت در مزایده اموال غیرمنقول می‌توانند از فردا ۱۰ مهرماه با بررسی پیشنهاد‌ها و بازدید از املاک، حداکثر تا ۱۹ مهرماه قیمت پیشنهادی خود را در سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند. همچنین ۲۱ مهرماه نیز از پیشنهاد‌ها رمزگشایی خواهد شد و برندگان اعلام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه با عرضه حدود ۶ هزار میلیارد تومان قیمت پایه املاک مسکونی، صنعتی، تجاری و ... یکی از بزرگ‌ترین مزایده‌های اموال غیرمنقول در جریان است، تصریح کرد: بالغ بر ۳۵۰ ملک در این مزایده عرضه شده و یکی از ارزشمندترین این املاک مربوط به واحد مسکونی حدود ۱۲۰۰ مترمربعی به ارزش پایه ۹۶۰ میلیارد تومان محسوب می‌شود. همچنین مجموعه سوله و انبار‌های نوشهر مازندران به ارزش پایه ۸۲۰ میلیارد تومان در این مزایده قرار دارد.

نورنژاد افزود: یک ملک متعلق به شرکت کوروش کمپانی به ارزش پایه حدود ۵ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شد.

وی با بیان اینکه شرایط و تسهیلاتی برای این مزایده در نظر گرفته شده، گفت: متقاضیان شرکت در مزایده می‌توانند ۵ درصد ارزش پایه ملک را ودیعه بگذارند و همچنین برخی املاک به صورت اقساطی به فروش می‌رود. به طوری که ۲۰ درصد آن پیش‌پرداخت و مابقی اقساط خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده