تاریخ: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۱:۵۹
بازدید: ۲۵
کد خبر: ۳۵۴۳۲۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده دادستانی کل کشور در حقوق عامه:

آنچه در بازدید از فولاد مبارکه دیدیم رعایت مسائل زیست‌محیطی در حوزه آب و هوا بود

آنچه در بازدید از فولاد مبارکه دیدیم رعایت مسائل زیست‌محیطی در حوزه آب و هوا بود
‌می‌متالز - نماینده دادستانی کل کشور در حقوق عامه در بازدید از فولاد مبارکه گفت: نه‌ تنها در حوزه استفاده از پساب‌های شهری، بلکه در زمینه استفاده از پساب‌های صنعتی نیز در فولاد مبارکه از آب به بهترین شکل ممکن استفاده می‌شود. آنچه امروز در بازدید از فولاد مبارکه دیدیم رعایت مسائل زیست‌محیطی در حوزه آب و محیط‌ زیست بود.

به گزارش می‌متالز، حجت‌الاسلام علی‌اکبر مهدوی، روز سه‌شنبه ۱۰ مهرماه به همراه دادستان شهرستان مبارکه و معاون اقتصادی دادستان استان اصفهان، ضمن حضور در شرکت فولاد مبارکه از خطوط تولید و تصفیه‌خانه‌های پساب شهری و صنعتی فولاد مبارکه بازدید کرد.

وی در خصوص اهداف این بازدید گفت: امروز به نمایندگی از قوه قضائیه در حوزه حقوق عامه به فولاد مبارکه آمدیم تا از نزدیک شاهد عملکرد این شرکت در بخش تولید و مباحث زیست‌محیطی اعم از حوزه‌های آب، هوا و فضای سبز باشیم. همچنین با توجه‌ به اهمیت تولید برای کشور، زمینه‌های حمایت حداکثری از این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم.

نماینده دادستانی کل کشور در حقوق عامه تصریح کرد: در این فرصت کم توانستیم فقط از برخی از بخش‌های فولاد مبارکه بازید کنیم، اما بدون اغراق باید گفت خوشبختانه سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات بسیار زیادی در حوزه استفاده بهینه از آب در فولاد مبارکه انجام شده است. چرخه جمع‌آوری پساب‌ها شهری و صنعتی و استفاده آنها در خطوط تولید و همچنین نحوه استفاده از آب در فولاد مبارکه به‌طورکلی بسیار حساب شده است. نه‌تن‌ها در حوزه استفاده از پساب‌های شهری بلکه در زمینه استفاده از پساب‌های صنعتی نیز در فولاد مبارکه از آب به بهترین شکل ممکن استفاده می‌شود. آنچه امروز در بازدید از فولاد مبارکه دیدیم رعایت مسائل زیست‌محیطی در حوزه آب و محیط‌ زیست بود.

حجت‌الاسلام مهدوی ادامه داد: در حوزه تولید نیز باید گفت مشاهده میزان تولید، تنوع و کیفیت محصولات این شرکت و همچنین زنجیره کامل تولید در فولاد مبارکه مایه افتخار و عزت نظام است؛ ازاین‌رو عمیقاً از تمامی مدیران و کارکنان این شرکت تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی در بخش پایانی سخنان خود نیز تصریح کرد: انتظار می‌رود فولاد مبارکه با قوت‌تر از قبل همچنان هوای مردم پیرامون خود را داشته باشد. باید توجه داشته باشیم که تولید و توسعه آن از خواسته‌های مهم مقام معظم رهبری است؛ بنابراین شایسته است فولاد مبارکه همچنان در مسیر تولید و توسعه گام بردارد، زیرا تولید محصولات دارای ارزش‌افزوده بیشتر کمک شایانی به توسعه اقتصادی کشور می‌کند.

نماینده دادستانی کل کشور در حقوق عامه در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: قوه قضاییه و دادستانی کل کشور، همچون گذشته، هر آنچه در توان داشته باشند برای حمایت حداکثری از تولید به کار خواهند گرفت و آماده‌اند که مشکلات چنین کارخانه‌هایی را بشنوند و در مسیر حل آنها و حمایت از تولید گام بردارند.

منبع: فولاد مبارکه اصفهان

عناوین برگزیده