تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۳:۰۳
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۴۷۱۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
افزایش درآمد ۷۸ درصدی "سفانو" در شهریورماه؛

پایان خوش تابستان برای "سفانو"/ روند کاهشی درآمدزایی سیمان فارس نو پایان یافت

پایان خوش تابستان برای
‌می‌متالز - درآمدزاترین محصول شرکت سیمان فارس نو در شهریورماه متعلق به «سیمان پرتلند تیپ دو کیسه ای» با مبلغ ۷۹ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز یک میلیون و ۶۴۵ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان فارس نو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری میزان درآمد عملیاتی که از فروش محصولات خود در سامانه کدال به اطلاع استفاده‌کنندگان رساند مبلغی برابر با ۱۴۳ میلیارد تومان بود و همچنین "سفانو" در ۶ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی به درآمد تجمیعی ۶۴۴ میلیارد تومان دست پیدا کرد.

پایان خوش تابستان برای
سیمان فارس نو در ششمین ماه از سال جاری درآمدی که از فروش محصولات در کارنامه مالی خود به ثبت رساند مربوط به فروش آنها در بازار داخل و خارج از کشور بود. گفتنی است که بازار صادراتی پس از ۲ ماه به فعالیت پرداخت. شرکت سیمان فارس نو در پایان نیمه نخست سال جاری در مقایسه با میانگین درآمدی در ۵ ماه گذشته ۳۸ درصد بالاتر بود.

میزان درآمد ماهانه "سفانو" از ابتدای سال مالی تاکنون

درآمدی که شرکت سیمان فارس نو در شهریورماه از فروش محصولات شناسایی کرد ۷۸ درصد افزایش را به همراه داشت. این در صورتی است که در ۳ ماه گذشته با ریزش درآمد روبه‌رو بود و اکنون روند نزولی درآمدزایی خود را قطق کرد اما؛ در پایان نیمه نخست سال جاری توانست این روند کاهشی را تمام کند.

پایان خوش تابستان برای
درآمدزاترین محصول شرکت سیمان فارس نو در شهریورماه متعلق به «سیمان پرتلند تیپ دو کیسه ای» با مبلغ ۷۹ میلیارد تومان بود و نرخ فروش آن نیز یک میلیون و ۶۴۵ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که با افزایش ۱۴ درصدی همراه بود، میزان درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد در برگیرنده‌ی ۵۵ درصد از کل درآمد‌ها بود.

مقدار فروش محصولات "سفانو" 

پایان خوش تابستان برای
شرکت سیمان فارس نو در شهریورماه سال جاری ۸۸ هزار و ۱۵۴ تن از محصولات خود را در داخل و خارج از کشور به فروش رساند که در مقایسه با شهریورماه ۶۰ درصد افزایش مقدار فروش را به همراه داشت، مجموع فروش "سفانو" در ۶ ماه گذشته برابر با ۵۱۵ هزار و ۲۲۸ تن بود و سهم بازار صادراتی از این مقدار تجمیعی برابر با ۹ درصد از کل مقدار فروش بود.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده