تاریخ: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۲۰
کد خبر: ۳۵۴۷۸۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

اعلام آمادگی شهرداری‌ها برای تامین اعتبارات واحد‌های مسکن مهر تا هفته آینده

اعلام آمادگی شهرداری‌ها برای تامین اعتبارات واحد‌های مسکن مهر تا هفته آینده
‌می‌متالز - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی شهرداری‌های شهر‌های کوچک برای تکمیل زیرساخت و زیربنا‌های واحد‌های مسکن مهر مکلف شدند که تا یک هفته آینده اطلاع دهند.

به گزارش می‌متالز، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در خبر ۱۸ گفت: بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر به ویژه در شهرستان دماوند بعد از گذشت ۱۵ سال هنوز به بهره برداری نرسیده و بسیاری از متقاضیان آنها سالیان سال است که چشم انتظار تحویل واحد‌های خود هستند. بسیاری از واحد‌های مسکن به اتمام رسیده اند، اما به دلیل خدمات زیربنایی و روبنایی امکان تحویل به متقاضیان را ندارند.

وی از عدم همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ساخت مسکن ابزار گله مندی کرد و گفت: متاسفانه بانک‌ها همکاری نمی‌کنند و همین امر خود باعث ایجاد اختلال در روند ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین پروژه‌های مسکن مهر شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: به شهرداری‌ها اعلام کرده ایم که در صورت امکان اقدام به تکمیل خدمات زیربنایی واحد‌های مسکن مهر و آماده سازی واحد‌های نهضت ملی مسکن کنند.

مالکی گفت: شهرداری‌ها مکلف شدند که ظرف یک هفته آینده نتیجه این موضوع را به سازمان ملی زمین و مسکن اطلاع دهند که در غیر این صورت سازمان ملی زمین و مسکن خود راسا اقدام به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده