تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۲:۴۵
بازدید: ۳۵
کد خبر: ۳۵۵۰۲۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل ارفع:

شایعات بی‌اساس نباید بر تعهدات ما اثر بگذارد

شایعات بی‌اساس نباید بر تعهدات ما اثر بگذارد
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع، با تکذیب شایعات اخیر، تأکید کرد که این حواشی نباید بر مسیر پیشرفت شرکت و تعهدات کارکنان تأثیر بگذارد و از آنان خواست تا با قدرت به کار خود ادامه دهند.

به گزارش می‌متالز، مهندس «مجتبی مهری‌نژاد» مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع، در واکنش به حواشی اخیر تأکید کرد: هیچ مرجع رسمی با او در این خصوص صحبتی نداشته و شایعات منتشرشده را بی‌اساس دانست.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های کارکنان و مردم، بیان کرد: این شایعات نباید بر تعهدات آنان در مسیر پیشرفت شرکت، شهرستان، استان و کشور تأثیر بگذارد.

مهری‌نژاد با تأکید بر ادامه کار با قدرت و انگیزه جهادی، هرگونه بی‌توجهی به مسوولیت‌های اقتصادی و اجتماعی را رد کرد و از کارکنان شرکت خواست تا به شایعات بی‌توجهی کنند و از هرگونه اعتصاب و تجمع خودداری کنند.

وی همچنین از کارکنان شرکت‌های همکار مانند چادرملو درخواست کرد که اجازه سوءاستفاده به دشمنان ندهند و تنها با افزایش تولید به این حواشی پاسخ دهند.

مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع در پایان ضمن تشکر از استاندار جدید و نمایندگان استان، ابراز امیدواری کرد که بحران‌های موجود با همکاری مسوولان و پیگیری مطالبات صنفی به پایان برسد.

تعداد بازدید : 3
 
صحبت‌های مهندس «مجتبی مهری‌نژاد» مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع، پیرامون حواشی اخیر

با توجه به اهمیت موضوعات مطرح شده، از شما دعوت می‌کنیم تا این صوت را به دقت گوش داده و از آخرین اطلاعات و رویکرد‌های مدیریت شرکت «آهن و فولاد ارفع» مطلع شوید
 

منبع: تجارت گردان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده