تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۵۷
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۵۰۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارائه آخرین دستاورد‌های بانک رفاه در نمایشگاه کیش اینوکس

ارائه آخرین دستاورد‌های بانک رفاه در نمایشگاه کیش اینوکس
‌می‌متالز - بانک رفاه نیز با استعانت از خداوند متعال و حمایت‌های بی دریغ مدیران عالی بانک، با هدف ارائه آخرین دستاورد‌های بانکی، معرفی جدیدترین ابزار‌های نوین تامین مالی و معرفی زنجیره تامین مالی در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

به گزارش می‌متالز، یوسف رضایی، مدیر امور بازاریابی بانک رفاه در ابتدا به اهمیت برگزاری این نمایشگاه پرداخت و گفت: این رویداد مهم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال ” جهش تولید با مشارکت مردم” نام‌گذاری شده است با تمرکز بر محور‌هایی نظیر هدایت نقدینگی به بخش‌های مولد اقتصادی کشور از طریق بهره‌گیری از شیوه‌های نوین تامین مالی و نقش بانک‌ها در این مهم، آغاز به‌کار خواهد کرد.

وی در خصوص برنامه‌های بانک در نمایشگاه کیش اینوکس گفت: بانک رفاه نیز با استعانت از خداوند متعال و حمایت‌های بی‌دریغ مدیران عالی بانک، با هدف ارائه آخرین دستاورد‌های بانکی، معرفی جدیدترین ابزار‌های نوین تامین مالی و معرفی زنجیره تامین مالی در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

رضایی ادامه داد: از ابزار‌هایی که در نمایشگاه از آنها رو نمایی می‌شود می‌توان به اوراق گواهی سپرده ویژه سرمایه‌گذاری خاص و نیز ابزار‌هایی نظیر اوراق گام و اوراق صکوک با هدف توسعه برند بانک و آگاهی از نیاز‌ها و خواسته‌های مشتریان اشاره کرد. هدف دیگر ما از شرکت در چنین رویداد مهمی ارائه مشاوره‌های مالی توسط کارشناسان خبره خود به مشتریان بزرگ بانک خواهد بود تا موجبات رضایت آنان را فراهم آورد.

دعوت مدیران بانک رفاه از مردم برای شرکت در نمایشگاه کیش اینوکس

رضایی در آخر از دعوت مدیران بانک برای بازدید آنها در نمایشگاه کیس اینوکس سخن به میان آورد و گفت: بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر با تمرکز بر بازار‌های جدید از جمله نفت، گاز و پتروشیمی و نیز صنایع فولادی و شناسایی نیاز‌ها و خواسته‌های این دسته از مشتریان خود نسبت به طراحی و ارائه خدمات ویژه‌سازی شده به آنها اقدام نموده است.

از این رو بانک رفاه کارگران از مدیران و کارشناسان حاضر در نمایشگاه دعوت می‌نماید از غرفه این بانک بازدید نمایند.

گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه، خصوصی سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور (کیش اینوکس ۲۰۲۴) از ۱۴ لغایت ۱۷ آبانماه سال جاری در جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده