تاریخ: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۸:۱۸
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۵۰۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۴ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شد

۴ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شد
‌می‌متالز - کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات امروز ارزش معاملات خرد ۴ هزار و ۱۹۶ میلیارد تومان بود و ۴ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شد.

به گزارش می‌متالز، رباب وفایی، کارشناس بازار سرمایه گفت: با کاهش تنش‌ها، امروز شنبه دامنه نوسان بازار به ۳+ و۳- تغییر کرد و بعد مدت‌ها شاهد روان شدن معاملات بودیم و بازگشت پول‌های حقیقی به بازار از تابلو و ارزش معاملات و خروجی از صندوق‌های درآمد ثابت به چشم می‌خورد.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: به نظر می‌رسد این بار شاهد سیاست درست بازارساز در حفظ نقد شوندگی و کنترل ریسک بودیم و روز‌های آتی با تقابل خریدار و فروشنده و بازگشت آرامش به بازار می‌توانیم شاهد بهتر شدن روند معاملاتی باشیم.

او افزود: در مرحله اول امروز شاهد جمع شدن صف فروش بخش قابل توجهی از بازار بودیم، با افزایش سطح تقاضا در بازار برخی شرکت‌های بزرگ‌تر و صندوق‌های اهرمی صف خرید‌ها را تجربه کردند. تک سهم‌ها راه خود را جدا کردند و می‌توانند روز‌های بهتری پیش رو داشته باشند.

وفایی گفت: در کل تعداد نماد‌های مثبت ۳۳۳ و تعداد نماد‌های منفی ۳۶۱ نتیجه جدال پای تابلو بود و ارزش معاملات خرد ۴ هزار و ۱۹۶ میلیارد تومان بود و ۴ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شد. در نهایت هم امروز شاخص کل با ۱۴۵۱۲ واحد افزایش (۰.۶۹درصد افزایش) به ۲۱۱۴ هزار واحد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده