تاریخ: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۹:۲۶
بازدید: ۱۹
کد خبر: ۳۵۵۴۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

از «اعتبار ملی» بهره‌مند شوید

از «اعتبار ملی» بهره‌مند شوید
‌می‌متالز - در طرح اعتبار ملی می‌توانید تا سقف ۵ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنید.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در طرح اعتبار ملی تنها کافی است که حساب کاربری خود را در سامانه بام فعال کنید و ظرف ۳ ساعت پس از تکمیل مدارک از این تسهیلات بهره‌مند شوید.

بانک ملی ایران همواره در تلاش است تا با رونمایی از طرح‌های جدید بتواند نقش تسهیلگر در تأمین مالی خانواده‌های ایرانی را ایفا کند و «اعتبار ملی» جز طرح‌های تسهیلاتی در دسترس است که تمام هموطنان می‌توانند با در دست داشتن گوشی همراه مقدمات دریافت آن را عملیاتی کنند.

در طرح اعتبار ملی مشتریان می‌توانند با افتتاح حساب اعتبار ملی به صورت غیرحضوری در سامانه بام و حتی حضوری در شعب با میانگین کارکرد حساب خود بین ۱ تا ۱۲ ماه (به خواست مشتری) تا سقف ۵ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

دریافت این تسهیلات برای سقف سه میلیارد ریال با یک ضامن و تا سقف پنج میلیارد ریال با دو ضامن و بدون نیاز به گواهی کسر از حقوق امکان‌پذیر است؛ در این طرح ضامن به صورت غیرحضوری در سامانه بام احراز هویت شده و اعتبارسنجی لازم از سوی شعبه انجام می‌شود که پس از تکمیل مدارک و تائید ضامن، تسهیلات ظرف ۳ ساعت به حساب مشتری واریز می‌شود.

اکنون اخذ تسهیلات از «اعتبار ملی» در دسترس شماست؛ تسهیلاتی ارزان قیمت که می‌توانید سریع، آسان و کاملاً غیرحضوری آن را دریافت و اقساط آن را با نرخ ۱۴ درصد بین ۱ تا ۵ سال پرداخت کنید.

منبع: خبرگزاری مهر

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین