تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۰:۳۲
بازدید: ۱۸
کد خبر: ۳۵۵۴۸۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
روند رو به رشد شرکت فولاد خراسان در ۶ ماه نخست سال؛

بازار صادراتی "فخاس" در مسیر صعود قرار گرفت

بازار صادراتی
‌می‌متالز - روند درآمدزایی "فخاس" در بازار صادراتی با حرکت صعودی همراه بود و توانست در مقایسه با مردادماه افزایش ۱۴ درصدی را تجربه کند تا این روند رو به رشد خود را به ماه چهارم برساند.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۳ مجموع درآمد‌های عملیاتی که از فروش آهن اسفنجی و بریکت، شمش و محصولات سبک ساختمانی به دست آورد را برابر با یک هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان به ثبت رساند و همچنین درآمد تجمیعی این شرکت فولادی از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریورماه نیز ۱۱ هزار و ۱۵ میلیارد تومان در سامانه کدال به اطلاع سهامداران رسانده شد.

بازار صادراتی
درآمد‌های ارائه‌شده "فخاس" از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که بیشترین تمرکز این شرکت بر فروش محصولات در بازار داخلی بوده است. مبلغ به ثبت رسیده توسط "فخاس" در بازار داخل کشور دربرگیرنده‌ی ۷۸.۸۸ درصد از کل درآمد‌ها بود و مابقی آن نیز از فروش محصولات در بازار خارجی حاصل‌شده است. 

میزان درآمد‌های حاصل‌شده "فخاس" در شهریورماه ۱۴۰۳

میزان درآمدی تجمیعی که شرکت فولاد خراسان در گزارش ماهانه به ثبت رساند نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش فروش را به ثبت رساند. فخاس در ۶ ماه گذشته میانگین درآمدی که از خود بر جای گذاشت برابر با یک هزار و ۸۳۵ میلیارد تومان بود.

بیشترین درآمد حاصل‌شده فولاد خراسان در شهریورماه سال جاری از فروش «محصولات سبک ساختمانی» در بازار داخلی رقم خورد و مبلغ آن برابر با ۸۶۷ میلیارد تومان بود. نرخ فروش این محصول در ازای هر تن بالغ‌بر ۲۷ میلیون تومان اعلام شد و جایگاه بعدی درآمدزاترین محصول "فخاس" در اختیار همین بخش در بازار صادراتی با ۲۶۰ میلیارد تومان بود.

بازار صادراتی
روند درآمدزایی "فخاس" در بازار صادراتی با حرکت صعودی همراه بود و توانست در مقایسه با مردادماه افزایش ۱۴ درصدی را تجربه کند تا این روند رو به رشد خود را به ماه چهارم برساند.

مجموع مقدار فروش داخلی و صادراتی محصولات "فخاس" برابر با ۵۲ هزار و ۹۸۰ تن اعلام شد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز مقدار فروش تجمیعی این شرکت فولادی ۴۷۳ هزار و ۷۶۹ تن اطلاع‌رسانی شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۶ درصدی را تجربه کرد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین