تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۰:۴۶
بازدید: ۲۸
کد خبر: ۳۵۵۶۰۰
سرویس خبر : اجتماعی
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در سومین آیین مهر و مهربانی فولاد خوزستان:

مدیران میهن ما باید مدیر بحران باشند

مدیران میهن ما باید مدیر بحران باشند
‌می‌متالز - سومین آیین مهر و مهربانی شرکت فولاد خوزستان در قالب رزمایش بزرگ اهدای ۶ هزار بسته آموزشی به دانش آموزان کم‌برخوردار استان خوزستان با حضور حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان و حجت‌الاسلام و المسلمین حاجتی استاد حوزه و دانشگاه و جمعی از مقامات استان خوزستان به میزبانی امین ابراهیمی مدیرعامل و با حضور قائم‌مقامان، معاونان و مدیران ارشد شرکت فولاد خوزستان صبح روز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ در محوطه تربیت بدنی مجتمع دویست دستگاه فولاد خوزستان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان در این مراسم گفت: ما برای ساختن ایران، باید بحث آموزش را جدی بگیریم. شرکت فولاد خوزستان، رسیدگی به جامعه اطراف را یک اصل توسعه‌ای برای خود می‌داند.

وی افزود: هستند دانش‌آموزانی در استان که به دلایل مالی نتوانند به آموزش بپردازند، از این رو بر آن شدیم که برای بخشی از آنان وسایل آموزشی را فراهم کنیم. 

ابراهیمی با اشاره به وجود تحریم‌های ظالمانه از سوی غرب و محدودیت‌های انرژی در داخل اظهار داشت: این شرکت با اهدای جهیزیه، آزادسازی زندانیان، مباحث زیرساختی در اطراف شرکت و بسته‌های معیشتی و آموزشی، همواره سعی در محرومیت‌زدایی داشته است. 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همیاری و همکاری مسوولان استانی، شرایطی آسان برای مردم استان فراهم شود. 

سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با تشکر از تلاش شرکت فولاد خوزستان در اهدای بسته‌های آموزشی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار گفت: اهدای چنین بسته‌هایی کاری خداپسندانه بوده که نیاز است ادامه دار باشد. 

وی گفت: تلاش همه ما بر آن است که هیچ دانش‌آموزی از تحصیل باز نمانده و از شرایط آموزشی، استفاده کافی را ببرد.

شاهوارپور افزود: ما نسبت به حوادثی که در حال اتفاق افتادن است نباید بی‌تفاوت باشیم. کشتار زنان و کودکان به‌وسیله‌ی رژیم صهیونیستی با حمایت مستقیم آمریکا را محکوم می‌کنیم. 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان ادامه داد: با وجود عواطف انسانی در میان ما و بنا بر آموزه‌های دینی، نمی‌توانیم نسبت به حوادث اسفبار در غزه و لبنان بی‌تفاوت باشیم و باید این مردم مظلوم را حمایت کنیم. پیروزی نهایی با جبهه مقاومت است؛ تیپ گولانی، قوی‌ترین تیپ نظامی رژیم صهیونیستی است که با ابتکار رزمندگان مقاومت، ضربه‌ی سختی دریافت کرد. 

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با حضور در نماز جمعه نصر، وعده دیگری بر وعده صادق ۲ به نمایش گذاشته و این حضور قوت قلبی مضاعف برای جبهه مقاومت و مردم مظلوم دنیا شد. 

شاهوارپور ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را بر القای ناامیدی در میان مردم ما گمارده است تا هیچ فعالیت آموزشی، اقتصادی، صنعتی و فرهنگی در کشور انجام نشود.

وی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران، یک مدیر، مدیر بحران است و اطمینان دارم که شرکت فولاد خوزستان در نیمه دوم سال با ابتکار و تلاش، عقب افتادگی تولید به دلیل محدودیت‌های انرژی را جبران خواهد کرد. 

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در پایان، از تلاش مجموعه فولاد خوزستان و بازتاب این مراسم از سوی رسانه‌ها تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی استاد حوزه و دانشگاه گفت: در دیدگاه عادی هزینه در راه کمک به دیگران، یعنی کسر بودجه، اما در دیدگاه الهی، کمک به دیگران نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت می‌باشد. 

وی افزود: پرداخت زکات در لغت و قرآن کریم یعنی پاکیزگی، رشد و نمو. 

حاجتی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین علی (ع) گفت: کسی محبوب خداست که به بندگان دیگر کمک رساند. قرآن می‌فرماید: خداوند بندگانی در زمین دارد که به آن‌ها توفیق می‌دهد تا به دنبال برآورده کردن حاجت مردم بروند. 

وی افزود: تمامی زحمتی که شما تحمل می‌کنید، بی‌جواب نمی‌ماند. حضرت امام باقر (ع) می‌فرماید: اگر شخصی غمی از دل مومنی بردارد، خداوند در دنیا و آخرت غم از دل وی می‌زداید. 

حاجتی اظهار داشت: هر کدام از این بسته‌های آموزشی، یک سرمایه‌گذاری بلند مدت برای شرکت فولاد خوزستان خواهد بود. 

دکتر علیرضا مخبردزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی گفت: تعهد شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی یک تعهد داوطلبانه و دلی است. 

وی با بیان بخشی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی از قبیل ایجاد و نگهداری فضای سبز ۵ برابر الزامات زیست‌محیطی گفت: امسال علی رغم محدودیت‌های فلج‌کننده انرژی که تولید فولاد را در ۲۱ روز به صفر و دو ماه بین ۱۰ تا حداکثر ۵۰ درصد رساند و خسارات جبران‌ناپذیری به شرکت وارد کرد؛ ما دو برابر پارسال که وضع بهتری داشتیم؛ بسته آموزشی به دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار استان تقدیم خواهیم کرد. پارسال ۳۰۰۰ و امسال ۶۰۰۰ بسته کامل آموزشی. 

قائم‌مقام مدیرعامل در ادامه افزود: هفته آینده هم تجهیز مدارس منطقه کم برخوردار درویشیه از جمله میز و نیمکت، آبسردکن، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی انجام خواهد شد. 

مخبردزفولی از ایجاد زمین ورزشی برای روستای قلعه چنعان در سال جاری هم اشاره داشت و گفت: در این مسیر مقدس کنار مردم و مناطق محروم خواهیم ماند.

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین