تاریخ: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۱۸
بازدید: ۱۶
کد خبر: ۳۵۵۶۰۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شمارش معکوس معرفی برندگان ششمین دوره «جشنواره ملی بورس و رسانه»

شمارش معکوس معرفی برندگان ششمین دوره «جشنواره ملی بورس و رسانه»
‌می‌متالز - مراسم اختتامیه ششمین «جشنواره ملی بورس و رسانه»، فردا چهارشنبه ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مراسم اختتامیه ششمین «جشنواره ملی بورس و رسانه»، فردا (چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳) با حضور مدیران سازمان بورس و اوراق بهادار، خبرنگاران، نمایندگان ناشران و نهاد‌های مالی، شرکت‌کنندگان در جشنواره، مدیران و فعالان بازار سرمایه با هدف تقدیر از آثار برگزیده برگزار می‌شود.

در جریان برگزاری ششمین جشنواره ملی بورس و رسانه؛ حدود ۴۰۰ اثر شامل: ۲۳۰ اثر از ۵۶ خبرنگار و تحلیل‌گر برای بخش «خبر، تیتر، گفتگو، گزارش، کاریکاتور و مقاله و یادداشت»، ۶۴ اثر برای بخش «دیداری و شنیداری»، ۹ اثر برای بخش «حاکمیت شرکتی»، ۳۲ اثر برای بخش «شعار سال» و همچنین ۸۷ اثر از طرف روابط‌عمومی‌های ناشران و نهاد‌های مالی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در پایان توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.

وجه تمایز ششمین دوره جشنواره ملی بورس و رسانه با سال‌های گذشته، اختصاص بخشی به‌عنوان «شعار سال» و «حاکمیت شرکتی» به جشنواره بود.

یکی از ویژگی‌های اصلی این دوره، حضور قابل‌توجه آثار رسانه‌ای از طرف روابط‌عمومی‌های ناشران و نهاد‌های مالی بود که هدف از گنجاندن این بخش در جشنواره بورس و رسانه، ارج‌نهادن به تلاش‌ها و زحمات روابط‌عمومی‌های ناشران و نهاد‌های مالی است.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین