تاریخ: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۴:۱۵
بازدید: ۱۶
کد خبر: ۳۵۵۶۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در مراسم روز ملی تجارت الکترونیک اعلام شد؛

حجم معاملات تجارت الکترونیکی در نیمه اول امسال به ۲ هزار و ۱۰۰ همت رسیده است

حجم معاملات تجارت الکترونیکی در نیمه اول امسال به ۲ هزار و ۱۰۰ همت رسیده است
‌می‌متالز - رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، حجم معاملات تجارت الکترونیکی در نیمه اول امسال به ۲ هزار و ۱۰۰ همت رسیده است، گفت: صدور گواهی امضای الکترونیکی در سال‌ جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته، ۸۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش می‌متالز، «امین کلاهدوزان» رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در آئین پاسداشت روز ملی تجارت الکترونیک، به تشریح گزارشی از وضعیت تجارت الکترونیکی در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: در این بازه زمانی ارزش معاملات تجارت الکترونیکی به ۲ هزار و ۱۰۰ همت رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۵۶ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: تعداد کل معاملات تجارت الکترونیکی نیز به ۲ میلیارد و ۲۰۴ میلیون فقره رسیده که نسبت به‌ مدت زمان مشابه در سال گذشته رشد ۲۰ درصدی رسیده است و این مساله حکایت از اعتماد مردم نسبت به تجارت الکترونیکی دارد.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی افزود: بحث دیگر تعداد گواهی امضای الکترونیکی صادر شده در کشور است که در ۶ ماه نخست امسال به دو میلیون و ۸۰۰ هزار گواهی جدید رسیده است که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است.

کلاهدوزان همچنین گفت: در این بازه زمانی بیش از ۴۸ هزار اینماد برای کسب‌وکار‌های اینترنتی صادر شده است.

در این مراسم، اسامی کسب‌وکار‌های برتر اعلام و از آنها تقدیر و همچنین اعلام اسامی و تقدیر از برگزیدگان رویداد ملی جوانه‌ها نیز انجام شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین