تاریخ: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۴۹
بازدید: ۲۱
کد خبر: ۳۵۵۹۲۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
هفته جاری؛

پرونده واردات خودرو روی میز کمیسیون صنایع مجلس/ ناترازی انرژی با حضور وزیر نفت در کمیسیون صنایع بررسی می‌شود

پرونده واردات خودرو روی میز کمیسیون صنایع مجلس/ ناترازی انرژی با حضور وزیر نفت در کمیسیون صنایع بررسی می‌شود
‌می‌متالز - وزیر نفت و معاونین مربوط در خصوص بررسی موضوع ناترازی انرژی در حوزه پتروشیمی به همراه تعدادی از مدیران عامل پتروشیمی‌ها در کمیسیون صنایع و معادن حاضر می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی روز‌های (یک‌شنبه و سه‌شنبه ۲۹ مهرماه و یکم آبانماه) برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش؛ موضوع واردات خودرو با دعوت از رئیس کل بانک مرکزی، معاونین مربوط از وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان ملی استاندارد ایران، گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان محیط زیست، انجمن واردکنندگان خودرو و نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران روز یک‌شنبه هفته جاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین بررسی فهرست نمایندگان ناظر در شورای معادن برخی از استان‌های کشور معرفی شده از مجامع استانی و نیز دعوت از وزیر نفت و معاونین مربوط در خصوص بررسی موضوع ناترازی انرژی در حوزه پتروشیمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پترشیمی) تاپیکو)، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و دبیر انجمن صنایع کارفرمایی پتروشیمی و نمایندگان مرکز پژوهش‌های مجلس و اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران دستور کار‌های روز سه‌شنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس است.

گفتنی است، "کمیته تجهیزات پزشکی، صنایع دارویی و ملزومات آزمایشگاهی" با هدف بررسی مسائل و مشکالت حوزه صنعت دارویی با حضور مسوولین دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و "کمیته رفع موانع تولید" به منظور بررسی موضوعات ارجاعی به کمیته با دعوت از مسوولین دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط روز دوشنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین