تاریخ: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۰۲:۰۳
بازدید: ۲۲
کد خبر: ۳۵۵۹۵۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت انتصاب استاندار یزد

پیام مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت انتصاب استاندار یزد
‌می‌متالز - «محمد کمال‌زاده» مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران انتصاب دکتر «محمدرضا بابایی» به عنوان استاندار جدید یزد را تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از رواط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران (فولاژ)، متن پیام تبریک به شرح زیر است:

خدمت‌گزاری به هم‌نوعان توفیق بزرگی است که حمد و سپاس بی‌کران الهی را می‌طلبد و اگر این زمینۀ خدمت در استان دارالعباده و دارالعلم یزد باشد که از حضور مردمانی شریف و قدرشناس برخوردار است حمد فزونتری را می‌طلبد.

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر «محمدرضا بابایی»

 با عرض سلام و ارادت

جنابعالی که از یادگاران پر افتخار دوران دفاع مقدس هستید و کوله‌بار وزینِ تجربۀ مدیریت‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و صنعتی را بر دوش دارید بارقۀ امید را در دل دلسوزان منصف استان روشن کرده‌اید که ان‌شاءالله شخصیتی همه‌جانبه‌نگر و مردی سردو‌گرم چشیده و انسانی مانوس با قرآن و احادیث بر مسند بالاترین مقام اجرایی استان نشسته است و به یقین توان بهره‌مندی به جا و مناسب و معقول از داشته‌ها و اندوخته‌های خود را دارد.

استان یزد به عنوان یکی از استان‌های صنعتی ایران عزیز اسلامی، استانداری صنعت‌دیده و در اقتصاد و حساب و کتابِ مالی، استخوان خرد کرده می‌طلبید که به حمدالله در شما مبین و محرز است.

اینجانب ضمن تبریک انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان استاندار یزد، مراتب تشکر خود را از رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌دارم و توفیقات روزافزون شما در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی با دولت وفاق ملی را از درگاه ایزد منان خواهانم.

محمد کمال‌زاده

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده
پرطرفدارترین عناوین