تاریخ: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ ، ساعت ۱۵:۰۱
بازدید: ۳۰
کد خبر: ۳۵۶۱۱۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

بیش از ۱۶ همت درآمد بر باد رفته فولاد خوزستان

بیش از ۱۶ همت درآمد بر باد رفته فولاد خوزستان
‌می‌متالز - فولاد خوزستان از آغاز سال ۱۴۰۳ علیرغم آمادگی کامل برای تولید پایدار، متاسفانه از اردیبهشت‌ماه با محدودیت انرژی برق روبرو شد و به دلیل همین محدودیت‌ها خط تولید کاملا متوقف شد و این توقف باعث از دست رفتن تولید و بروز تبعات جدی برای این شرکت شد. فولاد خوزستان با آماده به کاری مستمر تمامی تجهیزات و با انگیزه و همت بلند کارکنان تلاشگر، مصمم است در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ تولید مستمر خود را از سر بگیرد.

به گزارش می‌متالز، فولاد خوزستان در نیمه اول ۱۴۰۳ در صورت عدم اعمال محدودیت‌های برق قادر به تولید ۱/۷۲۵ میلیون تن شمش بیلت بود و درآمدش در نیمه اول سال به ۳۴/۸۵۰ میلیارد تومان می‌رسید.

انتظار فولاد خوزستان از دست اندرکاران حوزه انرژی (برق و گاز) و وزارتخانه متبوع این است، حال که در نیمه اول سال جاری با اعمال محدودیت انرژی برق، خسارات جبران‌ناپذیری به این صنعت وارد شد، با تعامل و همکاری هم جانبه و در راستای روشن ماندن چراغ تولید، لااقل در نیمه دوم سال محدودیت انرژی گاز بر صنایع خصوصا فولاد خوزستان اعمال نگردد تا صنایع بیش از این متحمل خسارات جبران‌ناپذیر نگردد و چرخ تولید در این مرز و بوم متوقف نشود.

بیش از ۱۶ همت درآمد بر باد رفته فولاد خوزستان

عناوین برگزیده