تاریخ: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۱:۰۸
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۳۵۶۲۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی خبر داد؛

پیگیری ویژه به‌منظور برطرف کردن مشکل پلتفرم دیجی‌کالا

پیگیری ویژه به‌منظور برطرف کردن مشکل پلتفرم دیجی‌کالا
‌می‌متالز - رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، اعلام کرد که به‌صورت ویژه پیگیر حل مشکل دیجی‌کالا شدیم و در حال حاضر مشکل درگاه برطرف شده است.

به گزارش می‌متالز، «امین کلاهدوزان» رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، با تاکید بر اینکه به‌صورت ویژه پیگیر حل مشکل دیجی‌کالا بودیم، اظهار کرد: بسته شدن درگاه شرکت دیجی‌کالا به‌واسطه اعلام قانونی ستاد مبارزه با قاچاق مبنی بر عرضه کالای قاچاق توسط پلتفرم مذکور بوده است.

وی در ادامه افزود: متاسفانه شرکت مذکور در فرصت زمانی چندماهه اقدام به رفع تخلف نکرده بود که باتوحه به چندین نوبت اطلاع‌رسانی به مدیران شرکت، در نهایت منجر به بسته‌شدن درگاه پرداخت گردید.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در پایان با اشاره به برطرف شدن این مورد، گفت: با برطرف شدن تخلف و حذف کالا‌های قاچاق، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، بلافاصله اینماد را فعال کرده و به صورت ویژه فعال شدن درگاه پرداخت را از بانک مرکزی پیگیری کرد.

لازم به ذکر است در حال حاضر خرید از پلتفرم مذکور بدون اشکال در جریان است.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده