به گزارش میمتالز، کارگروهی متشکل از همکاران و نمایندگان نظامهای مختلف (پیشنهادها، اهداف و استراتژی، ممیزی سیستمهای مدیریت، پشتیبانی فنی مشتریان و...) در سال ۹۸ تشکیل و پس از طراحی اولیه و با کمک واحد IT سیستم مدیریت اقدام در سال ۱۴۰۰ به بهرهبرداری کامل رسید.
این الگو برای اولین بار در کشور طراحی و پیادهسازی شده است و نوآورانه بودن این ایده و پیادهسازی موفق آن توجه داوران را در این دوره از رقابتهای جایزه IBPC جلب کرد و موفق شدیم برای اولین بار نشان ۶ ستاره این جایزه را به دست آوریم.
نگینالسادات میرهادیان، کارشناس نظامهای تحول و مشارکت گفت: سیستم مدیریت اقدامات تحولی در حال حاضر شامل نظامهای اهداف و استراتژیها، پیشنهادها، مدیریت دانش، ممیزی استانداردهای مدیریتی و... است که در واقع منشا شناسایی اقدامات تحول سازمانی بوده و سالانه حدود ۱۰۰۰۰۰ پیشنهاد، ۲۰۰۰ پروژه تحول و ۵۰۰۰۰ اقدام جاری توسط این سیستم مدیریت میشود.
تعداد کاربران این سیستم روزانه به ۱۰۰۰ کاربر میرسد و در سال جاری کارنامه تحول کمیتههای تحول و کارنامه بهبود و تحول فردی به سیستم اضافه شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری کارنامه بهرهوری کارکنان نیز از طریق این سیستم در اختیار همکاران قرار بگیرد.