به گزارش میمتالز، خبرنامه فولاد مبارکه، حافظه تاریخی تاریخ پرفرازونشیب فولاد مبارکه در طول بیش از سه دهه فعالیت و سرمایهای گرانقدر از روایتها و شاهدی ماندگار از تمامی حوادث و اتفاقات در مسیر شکلگیری، راهاندازی، بهرهبرداری، توسعه و جهان ترازی فولاد مبارکه است؛ این سند، روایت خدمت و تلاش جهادگران صنعتی کشور برای بنای عظیمی است که عملکرد و دستاوردهای آن، برگ زرینی در دیوان افتخارات انقلاب اسلامی ایران و میهن عزیزمان محسوب میشود.
بدون تردید روابط عمومی بهعنوان نهادی پشتیبان، رسالت مهم و سرنوشتساز اطلاعرسانی، اقناع افکار عمومی و تبیین خدمات ارائهشده در راستای پیشبرد اهداف و سیاستها را بر عهده دارد و در این مسیر ایجاد بستر ارتباطی مداوم و مستمر با جامعه مخاطبان درون و برون سازمان و فراهم ساختن ابزارهای لازم برای اطلاعرسانی به افکار عمومی، دغدغهای همیشگی برای کارگزاران روابط عمومی است و ازآنجاکه درگذشته، تنها راه ارتباطی با مخاطبان و جامعه، نشر مکتوب بوده است، این مهم مورد اهتمام قرار گرفت و خبرنامه هفتگی فولاد مبارکه به تحریر و نشر درآمد.
ویژگی بارز این خبرنامه هفتگی که آن را از سایر نشریات صنعتی کشور متمایز ساخته، تداوم و استمرار در نشر بوده و در تمامی ادوار شرکت فولاد مبارکه، این مهم مورد توجه مدیران قرار داشته و در دوران کرونا نیز باوجود مصائب مختلف، نسخه دیجیتال این نشریه تولید و در اختیار مخاطبان قرار گرفت تا مداومت در انتشار آن، دچار خلل نشود.
البته با توجه به پیشرفتهای حاصلشده در عرصه رسانه و تحول در ابزارها و روشهای ارتباطی، ارتباط با افکار عمومی و جامعه مخاطبان این شرکت تنها به خبرنامه هفتگی منحصر نشده و در سالهای اخیر با ایجاد پایگاه خبری ایراسین و ایجاد صفحات مختلف در شبکههای اجتماعی، این شرکت در حوزه رسانههای دیجیتال نیز عملکرد درخشانی از خود بهجای گذاشته و در حوزه مستندسازی و ارتباط تصویری و صوتی نیز ویژهنامههای صد ثانیه با فولاد، خوش استیل، برخط، فولادینه، رادیوفولاد، روایت بیپایان و مثبت تولید از خدمات روابط عمومی فولاد مبارکه بوده است.
این در حالی است که در حوزه نشریات مکتوب نیز شاهد خدمات نو و محصولات جدیدی در این مجموعه بودهایم که ماهنامه کارخانه، ویژهنامههای فولادپلاس، دوماهنامه مبارک (ویژه کودکان)، فولادینفو (مجموعه اینفوگرافیکهای سالانه منتشرشده)، پاتیل (فصلنامه طنز)، همخانواده، از سنگ تا رنگ، کتاب سال، دهلیز، همنما، فولاد ۳۶۰ (پیشخوان گزارشهای فولاد مبارکه)، مجله اینترنتی همراه و مجموعه کتاب راوی ازجمله دیگر محصولات روابط عمومی برای تحول در ارتباط با مخاطبان با رویکرد تخصصگرایی و ارائه نیاز ذینفعان مختلف فولاد مبارکه بر اساس ردههای سنی و شغلی بوده است.
قطع بهیقین، تداوم و استمرار در انتشار خبرنامه هفتگی فولاد که بهعنوان یکی از نشریات باسابقه و مستمر صنعتی کشور شناخته میشود، نتیجه تلاش و مساعی بیش از دو نسل از همکاران متعهد و توانمند روابط عمومی فولاد مبارکه است که با بهرهگیری از دانش و تخصص و تعهد و هنر و خلاقیت و نوآوری در مسیر تولید محتوا و انتشار این خبرنامه همت گماردند و در روزهای شنبه هرماه، بدون وقفه، علاوه بر اطلاعرسانی از اقدامات، سرمایهای بر سرمایههای فولاد مبارکه افزودند و سندی ماندگار از احترام به افکار عمومی و استمرار در ارتباط را به یادگار گذاشتند.
منبع: فولاد مبارکه اصفهان