تاریخ: ۱۹ آبان ۱۴۰۳ ، ساعت ۲۲:۳۶
بازدید: ۸۰
کد خبر: ۳۵۸۰۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران خبر داد:

بهره‌برداری از اپلیکیشن ثبت نظر و شکایت مردمی اتاق اصناف ایران تحت عنوان بارکدیار

بهره‌برداری از اپلیکیشن ثبت نظر و شکایت مردمی اتاق اصناف ایران تحت عنوان بارکدیار
‌می‌متالز - مدیرعامل مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران از بهره‌برداری از اپلیکیشن ثبت نظر و شکایت مردمی اتاق اصناف ایران تحت عنوان بارکدیار خبر داد.

به گزارش می‌متالز، «مهدی مظهری» مدیرعامل مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران از امضای تفاهم‌نامه سه جانبه در خصوص صدور کد استاندارد خدمت، شناسایی تعمیرگاه‌های مجاز بر اساس استاندارد‌های جهانی GS۱ و بهره‌برداری از اپلیکیشن ثبت نظر و شکایت مردمی اتاق اصناف ایران تحت عنوان بارکدیار خبر داد.

به گفته وی، این تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه بین مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران، اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران و شرکت شرکت مبتکران توسعه و تجارت به امضا رسیده است.

مدیرعامل مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران افزود: ارائه کد خدمت مبتنی بر استاندارد GS۱ یکی از خدمات جدید و مهم مرکز در سال‌های اخیر است.

وی در ادامه تاکید کرد: این کد امکان شناسایی یکتا و دقیق خدمات ارائه شده توسط هر واحد صنفی را فراهم می‌کند و با استفاده از این استاندارد، تعمیرگاه‌ها می‌توانند خدمات خود را به‌صورت دقیق‌تر و منظم‌تر مدیریت کنند و اطلاعات مربوط به هر خدمت را به‌طور کامل و شفاف ثبت کنند.

مظهری همچنین گفت: این کد در سامانه مؤدیان مالیاتی نیز کاربرد داشته و واحد‌های صنفی که فعالیت خدماتی دارند، باید این کد را به عنوان شناسه در این سامانه اظهار کنند.

همچنین علیرضا نیک آیین، رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران هم ابراز امیدواری کرد که مراکز تعمیراتی خودرو با استفاده از ابزار دیجیتال، بتوانند با ارائه خدمات با کیفیت‌تر رضایت بیش از پیش مشتریان را جلب کنند.

وی تصریح کرد: همچنین باتوجه به الزام بارگزاری فاکتور‌های الکترونیک مبتنی بر کد خدمات مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران در سامانه مؤدیان مالیاتی، اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران از یک نظام استاندارد کدینگ برخوردار خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده