تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۲۳۸
کد خبر: ۳۵۸۷۵
سرویس خبر : انرژی

حضور شرکت ملی پالایش و پخش در نمایشگاه بین‌المللی نفت با تاکید بر توسعه صنعت سی‌ان‌جی

می متالز - بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت به‌عنوان بزرگ‌ترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه از امروز (چهارشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه) در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.
حضور شرکت ملی پالایش و پخش در نمایشگاه بین‌المللی نفت با تاکید بر توسعه صنعت سی‌ان‌جی

به گزارش می متالز، این نمایشگاه که با رویکرد تعالی صنعت نفت ایران و اتکا به توان داخلی و مشارکت جهانی تا چهاردهم اردیبهشت ماه ادامه دارد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال در این صنعت دستاوردها، محصولات و توانمندی‌های فنی و مهندسی خود را در معرض بازدید دست‌درکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آینده خود را هدایت کنند.

در این نمایشگاه بیش از هزار غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ۸۰ هزار متر مربع حضور دارند.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی که با تاکید بر حمایت از  توسعه صنعت CNG، هوشمندسازی عرض و نمایش توان فنی و مهندسی در سالن شماره ۴۱ بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران حضوری فعال دارد، آماده حضور بازدیدکنندگان است.

غرفه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در متراژی برابر با ۲۰۰ متر مربع، در قالب ۷ کانتر و با حضور شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی، مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید، شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند و شرکت پالایش نفت آبادان پاسخگوی مراجعه‌کنندگان گرامی است.

افزون بر این، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در روزهای نمایشگاه در راستای توسعه فرهنگ مصرف CNG در غرفه‌ای در فضای باز مقابل سالن شماره ۷ ضمن نمایش دستاوردهای جدید این بخش پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

عناوین برگزیده