به گزارش میمتالز، محمدامین مریدی، مدیر بازاریابی و فروش شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، با بیان اینکه این شرکت با بهرهگیری از ظرفیتهای خود و استراتژیهای نوین در بازاریابی، توانسته است در سال جاری به موفقیتهای چشمگیری دست یابد، از ظرفیتهای بالای معدن سنگ آهن شماره ۳ و تولیدات این شرکت در سال جاری صحبت کرد و چشمانداز شرکت را برای آینده روشن توصیف کرد.
وی با اعلام اینکه شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین، به عنوان یکی از بزرگترین تامینکنندگان مواد اولیه زنجیره فولاد کشور، در سال جاری دستاوردهای قابل توجهی در زمینه تولید و فروش محصولات خود داشته است، گفت: این شرکت با دارا بودن بزرگترین معدن سنگ آهن خاورمیانه با ظرفیت قطعی بیش از ۶۴۰ میلیون تن، توانسته است در زنجیره فولاد کشور نقشی حیاتی ایفا کند.
وی افزود: شرکت گهرزمین با دارا بودن سه خط تولید با ظرفیت نامی ۶ میلیون تن در سال و یک خط گندله سنگ آهن با ظرفیت ۵ میلیون تن در سال، به تولید ادامه میدهد و به واسطه دسترسی به سنگ با کیفیت معدن شماره ۳، بهترین کیفیت محصولات زنجیره فولاد را ارائه میدهد.
مدیر بازاریابی و فروش شرکت گهرزمین همچنین به فروش محصولات این شرکت در بازار داخلی و صادراتی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر، ما محصولات گندله، کنسانتره و کلوخه سنگ آهن را در بازار داخلی به فروش میرسانیم و در بازار صادراتی نیز گندله خود را عرضه میکنیم. برنامهریزی ما برای امسال فروش بیش از یک و نیم میلیون تن از انواع محصولات معدنی برای صادرات است.
مریدی ادامه داد: در مهرماه سال جاری، موفق شدیم رکورد فروش گندله خود را در بورس کالا بشکنیم و بیش از یک میلیونوچهارصد هزار تن گندله را به فروش رساندیم. این رکورد فروش، به عنوان گواهی بر کیفیت محصولات و استراتژیهای بازاریابی موفق ما در سطح کشور است.
وی با اشاره به افزایش تولیدات شرکت در سال جاری، اظهار داشت: با توجه به افزایش تولیدات، توانستیم بیش از ۷ میلیون تن کنسانتره و بیش از ۶ میلیون تن گندله تولید کنیم که این تولیدات مطابق با برنامه فروش محقق شده است.
مدیر بازاریابی و فروش شرکت گهرزمین در ادامه به پروژههای آینده این شرکت اشاره کرد و گفت: ما دو پروژه مگامدول با ظرفیت هر کدام ۱.۷ میلیون تن آهن اسفنجی داریم که در سال آینده به بهرهبرداری خواهند رسید. هدف ما این است که آهن اسفنجی را به سبد صادراتی خود اضافه کنیم و در صادرات این محصول نیز موفقیتهای چشمگیری داشته باشیم.
وی درباره تغییرات مدیریتی در شرکت، تصریح کرد: با تغییرات مدیریتی و تلاشهای تیم بازاریابی، موفق شدیم بازارهای جدیدی را شناسایی کرده و میانگین قیمت فروش محصولات صادراتی خود را ۱۴ دلار نسبت به سالهای گذشته افزایش دهیم.
مریدی در پایان با ابراز امیدواری برای موفقیتهای بیشتر شرکت در آینده، گفت: با برنامههای استراتژیک مدیریت ارشد، به زودی شرکت گهرزمین جزو بزرگترین شرکتهای معدنی ایران خواهد بود و به موفقیتهای بزرگتری دست خواهد یافت.
این صحبتها در حالی مطرح میشود که شرکت صنعتی و معدنی گهرزمین همچنان به عنوان یکی از پیشگامان صنعت فولاد و معدن در ایران شناخته میشود و با چشماندازهای روشن خود به توسعه در بازارهای داخلی و خارجی ادامه میدهد.
منبع: صفحه اقتصاد