به گزارش میمتالز، سامان فیروزی در نشستی با حضور تعدادی از مشتریان ناراضی بابت تاخیر در تحویل خودرو ایکس ۵ در موعد مقرر که به همت باشگاه مشتریان این شرکت برگزار شد، به طور رسمی از مشتریان عذرخواهی کرد و به تشریح دلایل بروز این تاخیر و برنامهریزی برای ایفای تعهدات و جلب رضایت مشتریان پرداخت.
وی با بیان اینکه هماکنون تمام امکانات و منابع در کرمان موتور برای تحویل خودروهای ایکس ۵ و ایفای تعهدات بسیج شده است، افزود: بخشی از نارضایتی ایجاد شده مربوط به مشتریانی است که خودرو آنها سند خورده و حمل و تحویل زمانبر شده که این مساله در مورد خودروی ایکس ۵ کاملا برطرف و کلیه خودروهای پلاک شده در مرحله تحویل در مقاصد نهایی هستند.
مدیرعامل شرکت کرمان موتور با اشاره به عمق داخلیسازی محصولات این شرکت تصریح کرد: امروز کرمان موتور با در اختیار داشتن یک زنجیره تامین گسترده داخلی، برای حفظ توان تولید خودروهای خود به صنعت قطعهسازی داخلی وابسته است. به دلیل عدم تامین به موقع یک قطعه الکترونیکی داخلی که توسط یکی از شرکتهای داخل گروه کرمان خودرو تامین میشود، فرآیند تولید و تحویل خودروهای ایکس ۵ با تاخیر همراه شد که با جایگزینی تامینکنندگان جدید در ماه جاری وضعیت به حالت طبیعی باز میگردد و تحویل خودروها به زودی آغاز میشود.
وی با بیان اینکه خودرو ایکس ۵ جز محبوبترین خودروهای کرمان موتور است، یاد آور شد: جبران هزینه تحمیل شده به خریداران گرامی از بابت تاخیر به وجود آمده را وظیفه خود میدانیم و به طور حتم از مشتریانمان با ارائه بستههای جامع و رایگان از کلیه خدمات قابل ارائه خودرویی و غیرخودرویی در گروه کرمان موتور شامل خدمات گردشگری، مالی، خدمات پس از فروش و سفارشیسازی، دلجویی میکنیم.
فیروزی از تقویت باشگاه مشتریان کرمان موتور و رونمایی از پلتفرم جدید به منظور ارتقای بیش از پیش ارتباط با مشتریان این خودروساز داخلی خبر داد و افزود: در سیامین سال فعالیت شرکت کرمان موتور باور داریم که بزرگترین سرمایه ما به عنوان یک خودروساز خصوصی اعتماد و رضایت مشتریانمان است و با وجود تمام مشکلات و موانع موجود، تقویت بنیانهای اعتماد مشتریان و دلجویی از ایشان را بزرگترین ماموریت سازمان خود میدانیم.
منبع: فردای اقتصاد