تاریخ: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۹:۰۵
بازدید: ۳۵۱
کد خبر: ۳۶۲۹۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
امام جمعه یزد در معدن چادرملو:

صنایع در راستای خودکفایی محصولات و ابزارآلات حرکت کنند

می متالز - نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر ضرورت تلاش همه برای تحقق هدف شعار سال گفت: صنایع در راستای خودکفایی محصولات و ابزارآلات حرکت کنند.
صنایع در راستای خودکفایی محصولات و ابزارآلات حرکت کنند

به گزارش می متالز، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در حاشیه بازدید از مجموعه معدنی چادرملو در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بازدید صورت گرفته از این مجموعه اظهار داشت: الحمدالله کارهای خوبی در این مجموعه صورت گرفته و امیدواریم که کارهای خوب و بهتری هم انجام شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم که در مسیر خودکفایی، اقتصاد مقاومتی و نوآوری فعالیت داشته باشند گفت: از مهندسان این مجموعه تقاضا دارم که بیشتر در حوزه خودکفایی فعالیت کنند تا بتوانند همه این تشکیلات و ماشین آلات و قطعاتی که نیاز دارند را از داخل کشور تهیه نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: این مجموعه طبق گزارش اعلام شده کاملا خام فروشی نیست و بیشتر تولیدات آن در یزد و اصفهان مصرف می شود و معمولا استفاده های فرآورده ای که به نفع کشور است از آن می شود.

امام جمعه یزد گفت: همه صنایع ما باید این باور را داشته باشند که می‌توانند رشد کنند و آنچه که نیاز دارند را خودشان تولید کنند به شرطی که به توانمندی‌های خود ایمان و باور داشته باشند و تبلیغات منفی کشورهای غرب بر آنها تاثیر نگذارد.

وی افزود: امسال که سال رونق تولید است از صنایع این انتظار وجود دارد که در ارتباط با تحقق شعار سال جدی باشند و در تمام قطعات، ابزار و ماشین‌آلات به خودکفایی دست پیدا کنیم یا زمینه خودکفایی فراهم شود.
نماینده ولی فقیه در استان یزد عنوان کرد: جوانان ما به لحاظ استعداد و توانمندی هیچ چیزی از جوانانی که در کشورهای مختلف از جمله آمریکا کار می‌کنند کمتر ندارند منتها این جوانان نیازمند حمایت سرمایه‌گذاران و دولت هستند تا بتوانند به پیشرفت برسند و از ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده