تاریخ: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۱۲
بازدید: ۳۲۷
کد خبر: ۳۶۳۲۴
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

بازسازی خانه بهداشت یکی از روستاهای سیل‌زده آق‌قلا‌

می متالز - کارکنان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، مسئولیت بازسازی خانه بهداشت روستای «سقر یلقی» در منطقه آق قلا از توابع استان گلستان را بر عهده گرفتند.
بازسازی خانه بهداشت یکی از روستاهای سیل‌زده آق‌قلا‌

‌به گزارش می متالز به نقل از پایگاه خبری بنیاد مستضعفان، ‌کارکنان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، مسئولیت بازسازی خانه بهداشت روستای سقر یلقی در منطقه آق قلا از توابع استان گلستان را بر عهده گرفتند.

سید جواد موسوی مدیرعامل شرکت ونک پارک از زیر مجموعه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در این‌باره می‌گوید: ‌پیش از این کمک‌های غیرنقدی شامل آب معدنی و مواد غذایی برای سیل زدگان استان گلستان در آغازین هفته‌های بروز این حادثه ناگوار ارسال کردیم.

وی ادامه داد: طی بررسی صورت گرفته مشخص شد که سازمان‌های امدادی از جمله بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سایر سازمان‌های دیگر با توجه به اعلام نیاز مدیریت ستاد بحران استان‌ها کمک‌های مورد نیاز هر منطقه را به صورت نسبی تامین می‌کنند که گزارش کمک به هموطنان به صورت مستمر از سوی این نهاد‌های انقلابی و سازمان‌های پر تلاش دولت منتشر می‌شود.

‌موسوی افزود: ‌بر اساس درک مسئولیت‌های اجتماعی شرکت و همچنین احساس مسئولیت فردی همه کارکنان، براساس مطالعات میدانی صورت گرفته قرار شد تا با کمک همکاران، مسوولیت بازسازی یک خانه بهداشت در مناطق محروم استان گلستان را برعهده بگیریم.

وی اظهار داشت: با همکاری اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان گلستان و شبکه بهداشت و درمان منطقه طی سفر هفته گذشته مقرر شد تا‌ بازسازی و بهسازی خانه بهداشت روستای کم برخوردار سقر یلقی در شهرستان آق قلا با حمایت مالی همه مدیران و کارکنان انجام شود.

‌موسوی ‌اعلام کرد: برآورد ریالی بازسازی و بهسازی این خانه بهداشت، حدود ۵۰۰ میلیون ریال است که از سوی کارکنان و شرکت تامین خواهد شد‌.

‌وی همچنین به شرکت‌های حقوقی و حقیقی نیز پیشنهاد داد تا به منظور اثر بخشی بیشتر کمک‌های مردمی به صورت مشابه مسئولیت بازسازی و یا ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، واحد‌های اموزشی و مساجد مناطق محروم سیل زده را به عنوان مسوولیت اجتماعی سازمانی بر عهده بگیرند.

عناوین برگزیده