به گزارش میمتالز، دبیرکل اتاق ایران در گردهمایی روابط عمومی اتاقهای استانی گفت: روابط عمومی قلب تپنده هر سازمانی است و با ابزار و دانشی که در اختیار دارد میتواند در معرفی هر چه بهتر سازمان خود فعالیت کند.
ساسان شاهویسی، دبیرکل اتاق ایران روابط عمومی را قلب تپنده هر نهاد و سازمان توصیف کرد و گفت: روابط عمومیها با ابزار دانشی و فناوری میتوانند در بیان و نشان دادن ظرفیتهای هر سازمان نقش مؤثری داشته باشند و قابلیتها و کارکردهای نهاد را بروز دهند.
او ادامه داد: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، چندوجهی است و در سطح داخلی و خارجی وظایفی به عهده دارد. این ظرفیت و پهنه گسترده، ایجاد ارتباط و دسترسی بین ذینفعان را نیاز دارد که روابط عمومیها میتوانند این نیاز مبرم را برآورده کنند.
دبیرکل اتاق ایران افزود: روابط عمومی در تبیین، معرفی و سازندگی ارتباطات اتاقها و تشکلها با ارگانها و نهادهای مختلف، نقش اساسی داد.
شاهویسی ابراز امیدواری کرد: برای پیشبرد اهداف باید دستاورد اتاقها و تشکلها در تولید محتوا و گزارشها را به اشتراک بگذاریم تا شاهد بالندگی این بخش باشیم.
سید جواد زمانی، معاون استانها و تشکلهای اتاق ایران نیز در ادامه از اهمیت فعالیت روابط عمومیها سخن گفت. به اعتقاد او هر آنچه انجام شود؛ اما اطلاعرسانی نشود هیچ کس از آن خبردار نمیشود و این گونه به نظر میرسد که کاری صورت نگرفته است؛ بنابراین روابط عمومیها که وظیفه معرفی و تشریح ابعاد فعالیت سازمانها و نهادها را به عهده دارند، کار حساس و مهمی را انجام میدهند.
معرفی اتاقها، تشکلها و ارکان مختلف اتاق ایران، کار روابط عمومی است. پس باید ظرفیتها، توانمندیها و ماموریتهای خود را به درستی تشریح کنیم.