تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۴
بازدید: ۴۱۰
کد خبر: ۳۶۴۹۴
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

بررسی فنی پراید ۱۱۱

می متالز - سال ۱۳۸۸ نسخه به‌روزشده پراید هاچ‌بک با نام سایپا ۱۱۱ معرفی شد.
بررسی فنی پراید ۱۱۱
به گزارش می متالز، در سال ۱۳۸۸ بالاخره نسخه به‌روزشده پراید هاچ‌بک با نام سایپا ۱۱۱ معرفی شد. ۱۱۱ در ابتدا پنج تیپ مختلف داشت که با توجه به داشتن یا نداشتن فرمان هیدرولیک، ترمز ABS و ایربگ راننده، دسته‌بندی می‌شدند.
 
بررسی فنی پراید ۱۱۱ + قیمت
 
مدل پایه‌ای ۱۱۱ تیپ ST بود که فاقد هرسه ویژگی است. تیپ LX آن فقط هیدرولیک، تیپ SL فقط ABS، تیپ SX هم هیدرولیک و هم ABS و تیپ EX نیز هر سه ویژگی را دارا بود. سال ۱۳۹۱ تیپ ششم ۱۱۱ با نام LE و با تیراژ محدود تولید شد که به لحاظ تجهیزات همانند تیپ ST بود، ولی ایربگ راننده هم داشت.
 
بررسی فنی پراید ۱۱۱ + قیمت
 
اما هفتمین تیپ ۱۱۱ سال ۱۳۹۲ و با نام SE به بازار آمد. تیپ SE در تجهیزات کاملا مشابه تیپ EX است، اما به ایربگ شاگرد نیز مجهز شده است. موارد دیگری مانند تقویت جعبه فرمان، تغییر استاندارد آلایندگی پیشرانه از یورو ۳ به یورو ۴ و بهبود مختصر قدرت و گشتاور، سه ویژگی مهم تیپ SE در مقایسه با سایر تیپ‌های ۱۱۱ است. سایپا ۱۱۱ بعد از ۸ سال و مجموع تولید ۳۱۲ هزار دستگاه هرچند در شهریور ۱۳۹۶ از خط تولید سایپا کنار گذاشته شد، اما نسخه‌های باقیمانده‌اش تا مدل ۹۷ نیز فروخته می‌شدند.
 
بررسی فنی پراید ۱۱۱ + قیمت

 

بررسی فنی پراید ۱۱۱ + قیمت

بررسی فنی پراید ۱۱۱ + قیمت

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد