تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۰:۴۰
بازدید: ۵۸۷
کد خبر: ۳۶۵۴۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جشن بزرگ روز کارگر و اختتامیه سومین جشنواره نظام پیشنهادات در گل گهر برگزار شد

می متالز - در سه دوره جشنواره نظام پیشنهادات بالغ بر ۷۵۰۰ میلیارد ریال صرفه جویی مالی برای گل گهر رقم خورده است. مراسم جشن بزرگ روز کارگر و اختتامیه سومین جشنواره نظام پیشنهادات صبح روز یکشنبه (15 اردیبهشت 1398) به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در محل سالن پردیس امید این شرکت برگزار شد.
جشن بزرگ روز کارگر و اختتامیه سومین جشنواره نظام پیشنهادات در گل گهر برگزار شد

به گزارش می متالز، در این مراسم که مدیرعامل گل‌گهر به همراه برخی از اعضا هیات مدیره، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت و نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیرجان نیز حضور داشتند از کارگران نمونه این شرکت و همچنین برترین های سومین جشنواره نظام پیشنهادات تقدیر به عمل آمد.

مهندس ناصر تقی‌زاده مدیرعامل گل‌گهر در این مراسم خطاب به کارکنان حاضر در مراسم با اشاره به موفقیت های حاصل شده در مجموعه گل‌گهر گفت: نمی‌توانم احساس خودم را از این همه موفقیت و تلاش بیان کنم و باید دست تک تک شما را ببوسم که مایه سربلندی ایران و نظام جمهوری اسلامی شدید.

مدیرعامل گل‌گهر افزود: به عنوان یک کارشناس به شما می‌گویم که تنها راه توسعه مملکت رونق تولید و افزایش تولید و خلاقیت است که خوشبختانه شرکت گل‌گهر در این زمینه پیشرو است و برگزاری جشنواره نظام پیشنهادات نمونه بارزی از آن است که باید آنرا گسترش داد و برای توسعه بیشتر، این جشنواره را در سطح شهرستان و در بین مردم هم برگزار کنیم و پیشنهادات آنها را هم بگیریم.

وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانم به هر طریقی زحمات شما را جبران کنم و هر چه در توان دارم در جهت رفاه و آسایش همکارانم بکار گیرم و امیدوارم با همدلی و همفکری، کارهای بزرگی انجام دهیم.

مهندس تقی‌زاده با بیان اینکه باید قبول کنیم تحریم هستیم و دشمن داریم، گفت: در چنین شرایطی همه ما باید ید واحده باشیم و در مجموعه گل‌گهر یک هدف را دنبال کنیم و افزایش و رونق تولید، نوآوری، خلاقیت، ابتکار و ایجاد اشتغال را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

مدیرعامل گل‌گهر که با دست پر به این مراسم آمده بود، در ادامه خبرهای خوبی به پرسنل گل‌گهر داد و از احداث ۵ هزار واحد مسکونی برای کارکنان فاقد مسکن شرکت ها و پیمانکاران اصلی منطقه گل گهر خبر داد که در کنار آن احداث مراکز آموزشی نیز به صورت ویژه دیده خواهد شد.

احداث منطقه ویژه اقتصادی گل‌گهر خبر دیگری بود که مهندس تقی‌زاده به آن اشاره کرد و از تصویب آن در مجلس شورای اسلامی خبر داد که پس از تایید توسط شورای نگهبان اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این منطقه ویژه بزرگترین منطقه ویژه اقتصادی ایران خواهد بود از احداث هتل بزرگ سنتی به سبک معماری ایرانی اسلامی و احداث باغ بزرگ ایرانی برای رفاه همشهریان سیرجانی خبر داد و گفت: حداکثر تلاش مان را برای بهبود وضعیت رفاهی پرسنل خواهیم کرد و شما هم باید افزایش تولید و خلاقیت و نوآوری را در دستور کار قرار دهید.

مهندس تقی‌زاده با بیان اینکه اصلاح برخی خطوط تولیدی شرکت را در سال جاری در دستور کار داریم، گفت: انتظار داریم همکارانمان، هر چه زودتر در این زمینه عمل کنند و در اواسط سال آینده شاهد یک جهش بزرگ در بحث تولید باشیم و در کنار آن از بومی سازی قطعات هم حمایت خواهیم کرد، هر چند معتقدیم باید کارگروهی در استان تشکیل شود و در این زمینه هم‌اندیشی و همفکری شود چرا که تا زمانی قطعه سازی را راه اندازی نکنیم نمی‌توانیم صنعتی شویم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های خوبی در دست اجرا داریم، گفت: هر کاری کردیم تا پروژه ها متوقف نشود و این از همت والای شماست و ان شاالله آب پروژه انتقال آب خلیج فارس نیز در شش ماهه ابتدای سال جاری به سیرجان خواهد رسید و گل‌گهر در این زمینه پیش قدم است و برای تامین برق هم نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی را نیز به زودی احداث خواهیم کرد.

مهندس تقی‌زاده همچنین از اختصاص یک روز حقوق کارکنان گل‌گهر برای احداث سالن ورزشی در حمیدیه خوزستان تشکر کرد و با اشاره به صعود افتخار آمیز تیم فوتبال گل‌گهر به لیگ برتر گفت: برای آبادانی سیرجان و استان کرمان و اعتلای ایران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی سخنران دیگر این مراسم بود که ضمن تبریک روز کارگر، گل‌گهر را رکورد دار تولید در کشور دانست و از تمام کسانی که جایگاه گل‌گهر را در بورس ارتقا دادند و در رونق بخشیدن به اقتصاد کشور تلاش کردند تشکر کرد و آنرا حاصل روحیه جهادی مدیرعامل گل‌گهر دانست.

مهندس شعبانی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گل‌گهر، مهندس هادیان رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیرجان، مهندس نبوی دبیر جشنواره نظام پیشنهادات گل‌گهر و دکتر خضری پور عضو هیات مدیره گل‌گهر از دیگر سخنرانان این مراسم بودند که با تبریک روز کارگر از تلاش ها و زحمات کارگران شرکت گل‌گهر و مدیرعامل و معاونین و مدیران شرکت به واسطه افتخارات به دست آمده تقدیر و تشکر کردند.

حضور مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه گل‌گهر به همراه سرمربی تیم و آقای گل لیگ دسته اول فوتبال کشور در این مراسم و اهدای جام قهرمانی به مهندس تقی‌زاده مدیرعامل گل‌گهر به واسطه حمایت ها و ثبات مدیریتی در تیم فوتبال گل‌گهر و صعود به لیگ برتر از نکات جالب مراسم بود که با تشویق های پیاپی حاضرین همراه بود.

در پایان نیز از  ۵۸ نفر از کارگران نمونه شرکت و برترین های جشنواره نظام پیشنهادات توسط مسئولین و مدیران حاضر در مراسم تقدیر به عمل آمد.

قابل ذکر است در این جشنواره بیش از ۷۵۰۰ پیشنهاد ارائه گردید که از این تعداد ۱۶۶ پیشنهاد بصورت ویژه در کمیته فنی نظام پیشنهادها بررسی گردید که به هر پیشنهاد بر اساس شیوه نامه شرکت پاداش تعلق گرفت و به سه پیشنهاد برتر نیز سه خودرو اهدا شد. در سومین جشنواره بیش از ۴۰۰۰ میلیارد ریال صرفه جویی توسط کمیته فنی صحه گذاری شد و در دو جشنواره قبلی نیز در مجموع در حدود ۲۰۰ پیشنهاد ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال که صرفه جویی در سال اول جشنواره بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال و در جشنواره دوم ۲۵۰۰ میلیارد ریال بوده است. در مجموع در سه دوره جشنواره بالغ بر ۷۵۰۰ میلیارد ریال صرفه جویی مالی برای گل گهر رقم خورده است.

حضور پر شور سیرجانی ها در جشن قهرمانی گل گهر

همچنین یکشنبه شب مراسم تجلیل از تیم فوتبال گل گهر و جشن قهرمانی و صعود این تیم به لیگ برتر در میان استقبال بیش از ۸۰۰۰ نفری مردم سیرجان با حضور برخی اعضای هیات مدیره شرکت، مهندس تقی زاده، معاونین و مدیران شرکت و حضور مسوولان شهرستان از جمله امام جمعه، سرپرست فرمانداری و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در استادیوم اختصاصی گل گهر برگزار شد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده