مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان در گفتوگو با «میمتالز»:
به گزارش میمتالز، در هر کجا که کار کردهام، سعی داشتم خالصانه، صادقانه و بدون حواشی سیاسی، کار خود را انجام دهم. معتقدم کارِ کشور نیازمند تفکری است که جریان کار و تولید را قوت ببخشد و خداوند نیز به آن کار برکت خواهد داد. در همین راستا توفیقی که برای خدمتگزاری در فولاد مبارکه نصیب من شده را عنایت پروردگار متعال میدانم و برای حرکت در این مسیر صادقانه و خالصانه، تمام توان خود را بکار خواهم بست.
از آنجایی که توسعهگرایی یکی از اصول کاری بنده است تمام انرژی خود را برای توسعه و بزرگشدن در عرصه بینالمللی میگذارم تا به کمک همه همکاران جایگاه فولاد مبارکه و صنعت فولاد کشور را در عرصه بینالملل ارتقا دهیم.