تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۰۰
بازدید: ۱۰۸
کد خبر: ۳۶۹۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اعلام کرد:

افزایش ۵۶ درصدی واحدهای تولیدی صادرات محور استان کردستان در سال ۹۷

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: واحدهای تولیدی صادرات محور استان کردستان در سال ۱۳۹۷ حدود ۵٦ درصد نسبت به سال ۱۳۹۶ افزایش داشته اند.
افزایش ۵۶ درصدی واحدهای تولیدی صادرات محور استان کردستان در سال ۹۷

به گزارش می متالز، محمد دره وزمی در همایش یک روزه رونق تولید با بیان این مطلب،افزود: در سال گذشته همچنین مصرف برق واحدهای صنعتی ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است که این نشانگر افزایش فعالیت و تولید این واحدها است.

وی همچنین با اشاره به افزایش ثبت سفارش در این استان در سال گذشته، بیان کرد: ثبت سفارش ۱۳۰ میلیون یورویی استان در سال گذشته نشانگر حمایت از تولید و رونق آن است‌.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال رونق تولید،افزود: این نامگذاری به این سبب است که از نظر ایشان و در شرایط کنونی هیچ موضوعی مهمتر از تولید و رونق آن وجود ندارد.

دره وزمی با اشاره به اینکه رئیس جمهور و دیگر مقامات کشور نیز بر رونق تولید و حمایت از تولید تاکید می کنند، تصریح کرد: سخن بزرگان کشور و مدیران ارشد استانی نیز عامل پشت گرمی و مساعد کننده فضا برای تولید است.

وی با بیان اینکه همه مدیران استانی به مشکلات تولید و تولید کنندگان واقف و آگاه هستند، ادامه داد: ما امروز و در این همایش جمع شده ایم که اعلام کنیم با همه وجود حامی و پشتیبان تولید کنندگان هستیم.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت کردستان در پایان بیان کرد: در جنگ اقتصادی که دشمنان بر ما تحمیل کرده اند نباید هیچ ساز ناکوکی در استان و در حمایت از تولید وجود داشته باشد.

عناوین برگزیده