تاریخ: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۴۶
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۳۷۰۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح کرد؛

بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایان و واحدهای مشمول

می متالز - زالی از بخشیده شدن جرایم بیمه کارفرمایان و واحدهای مشمول در سال ۹۸ خبر داد.
بخشودگی جرایم بیمه کارفرمایان و واحدهای مشمول

به گزارش می متالز به نقل از وزارت صمت؛ میثم زالی، دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: با تأیید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه‌های استانی، کارفرمایان و واحد‌های مشمولی که جرایم بیمه‌ای آنها مربوط به پیش از تاریخ ۹۶/۱۲/۲۹ باشد و حداکثر تا ۳ ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این اصلاحیه در مورد پرداخت  یا تقسیط اصل بدهی قطعی شده، براساس مدارک و مستندات ابرازی با سازمان تأمین اجتماعی توافق کنند، از بخشودگی جرایم برخوردار می‌شوند.

وی افزود: همچنین کارگاه‌های مشمول که پس از تاریخ ۲۹/‏۱۲/‏۱۳۹۶‬ به دلیل بروز یکی از موضوعات ابرازی شامل این قانون شده اند، می‌توانند تا ۳ ماه پس از وقوع دلایل اشاره شده مدارک شأن را به سازمان تأمین اجتماعی ارائه دهند.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و به منظور حمایت از بنگاه‌های تولیدی و با هدف امکان پذیر کردن تعیین تکلیف بدهی معوق کارفرمایان و با اتفاق نظر نمایندگان و اعضای ستاد این پیشنهاد در هفتاد و پنجمین جلسه ستاد مطرح و به هیئت دولت ارسال شد.

شایان ذکر است؛ این قانون که در سال ۹۷ به منظور استفاده حداکثری از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیاز‌های کشور و تقویت آنها در امر صادرات تصویب شده بود، برای دومین سال با تصویب هیئت دولت تمدید شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد