
به گزارش میمتالز، به نقل از سازمان توسعه تجارت، محمدعلی دهقان دهنوی در نخستین جلسه کمیسیون ملی برند، با تاکید بر ضرورت ارتقای سطح برندهای ملی اظهار داشت: باید برندهای ایرانی در سطح جهانی معرفی شوند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در حوزه برندینگ باید تحقیق و مطالعه علمی انجام و محتواهای غنی تولید شود تا زمینه ارتقای برندها فراهم شود.
دهقان دهنوی با بیان اینکه در نظر داریم آییننامه جدید انتخاب برندهای ملی را تدوین کنیم، ادامهداد: در نظر داریم در این آییننامه نحوه انتخاب برندهای برتر ملی را تعیین و تشریح کنیم.
وی بیان داشت: فعالیتهای تخصصی در حوزه نشان تجاری (برند) میتواند محصولات و تولیدات باکیفیت کشور را به خوبی به بازارهای داخلی و خارجی معرفی کند.
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران خاطرنشان کرد: بر اساس آییننامه، ساماندهی تبلیغات کالاها و خدمات موضوع ماده ۸ قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر و ارتقای نظام مالی کشور و تفویض وزارت صمت، سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان دبیرخانه کمیسیون ملی برند معرفی و مقرر شد هر سال برندهای برتر ملی را معرفی کنند.