
به گزارش میمتالز، پخش بیش از یک هزار و ۹۰۰ نوبت آگهی تلویزیونی با محتوای ایمنی و هشداردهنده در ۳۳ مرکز استانی صداوسیما، انجام پیمایش ملی با موضوع اثرات اجتماعی، روانی و اقتصادی تصادفات، تبلیغات محیطی در برخی شهرها و محورهای مواصلاتی، تولید و انتشار محتوای چندرسانهای در فضای مجازی و فعالسازی ظرفیتهای اطلاعرسانی شرکتهای بیمه، از مهمترین فعالیتهای صنعت بیمه در این کمپین است.
رئیسکل بیمه مرکزی نیز پیش از این با تأکید بر حضور فعال صنعت بیمه در این کمپین، از همکاری با پلیس راهور و تلاش برای اصلاح بخشی از سازوکارهای موجود و استفاده از ابزارهای مدیریت ریسک خبر داده بود.
کمپین «نه به تصادف» تلاش دارد با استفاده از ظرفیتهای رسانه، آموزش، پژوهش و سیاستگذاری اجتماعی، نگاه تازهای به مساله تصادف و ایمنی در کشور ارائه دهد. حضور صنعت بیمه در این جریان، از جنس مسوولیت اجتماعی و حمایت از جان و آرامش خانوادههای ایرانی است.
منبع: شادا